Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w technologii nakładek mineralno - bitumicznych

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3202003 , fax. 034 3202054
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 034 3202003, fax. 034 3202054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w technologii nakładek mineralno - bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu dróg gminnych w technologii nakładek mineralno - bitumicznych w następujących miejscowościach: - Jacków Pustkowie, droga gminna nr 694141 S, wykonanie nawierzchni - długość 270 mb, szerokość jezdni 4,0 m. - Kruszyna ul. Ogrodowa, droga gminna nr 694230 S, wykonanie nawierzchni - długość 520 mb, szerokość jezdni 4,5 m. - Lgota Mała ul. Ogrodowa, droga gminna nr 694320 S, wykonanie nawierzchni - długość 310 mb, szerokość jezdni 5,0 m, oraz wykonanie odwodnienia - długość 459 mb. - Widzów ul. Kościelna, droga gminna nr 694451 S, wykonanie nawierzchni - długość 170 mb, szerokość jezdni 4,2 m. . Zakres robót obejmuje: 1. W odniesieniu do miejscowości Jacków Pustkowie: a) roboty pomiarowe - 0,27 km, b) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1080 m2, c) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 1080 m2, d) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 1080 m2, e) plantowanie poboczy z gruntu rodzimego - 270 m2. 2. W odniesieniu do miejscowości Kruszyna ul. Ogrodowa: a) roboty pomiarowe - 0,52 km, b) poszerzenie jezdni poprzez wykonanie koryta a następnie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20 cm - 66 m2, c) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3009,5 m2, d) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 3009,5 m2, e) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 3009,5 m2, f) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego grub. 12 cm - 780 m2, g) oczyszczenie rowu z namułu - 120 m. 3. W odniesieniu do miejscowości Lgota Mała ul. Ogrodowa: a) roboty pomiarowe odwodnienia - 0,51 km, b) roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi - 147,44 m3, c) humusowanie skarp przy grubości warstwy humusu 10 cm - 460 m2, d) ława pod krawężniki betonowa z oporem - 64,72 m3, e) ścieki z prefabrykatów betonowych o grub. 15 cm - 459 m, f) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna o grub. 15 cm - 229,5 m2, g) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna o grub. 8 cm - 229,5 m2, h) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - 229,5 m2, i) studzienki ściekowe betonowe śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. j) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 1 studnia, k) roboty pomiarowe nawierzchni - 0,31 km, l) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1565,5 m2, m) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 1565,5 m2, n) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 1565,5 m2, o) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 20 szt. p) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego grub. 12 cm - 232,5 m2. 4. W odniesieniu do miejscowości Widzów ul. Kościelna: a) roboty pomiarowe - 0,17 km, b) wyrównanie istniejącej nawierzchni z frezu mieszanką mineralno - asfaltową - 2,8 tony, c) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 762 m2, d) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 762 m2, e) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 762 m2, f) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 5 szt. g) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 4 szt. h) Ręczne formowanie poboczy z ziemi dowożonej - 8,5 m3. . Szczegółowy zakres zawierają: 1. przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 4, 5, 6, 7 oraz 8 do SIWZ, 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załącznik nr 9 i 10 do SIWZ, 3. projekty techniczne stanowiące Załącznik nr 11, 12, 13, 14 według wariantu II oraz Załącznik nr 15 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi z użyciem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej na powierzchni minimum 5000,0 m2 każde zadanie. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonane zamówienie, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego należy dołączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań (min. 2 zadania) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg z użyciem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej na powierzchni minimum 5000,0 m2 każde zadanie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać dane obejmujące powierzchnię wykonanej nawierzchni, wartość, termin i lokalizację wykonanych zadań (wzór załącznik nr 3). 6. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. 7. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto. Kosztorys ofertowy przygotować zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami . Zakres robót do wykonania i wielkości tylko na podstawie przedmiaru robót. Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji szczegółowej z podaniem: zestawienia materiałów wraz z cenami, zestawienia cen sprzętu, robocizny i składników cenotwórczych przy zachowaniu następujących założeń: a) zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarach robót, wyszczególnionych w załączniku nr 4, 5, 6, 7 oraz 8 do niniejszej SIWZ, b) cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 16 do SIWZ, c) nie dopuszcza się stosowania opustów ( zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty), d) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych ceny tych samych składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S) muszą być takie same dla wszystkich wycenionych pozycji przedmiarowych. . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX. 3, 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 1), 2) i 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach