Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w m. Dobra, Sieniawa, Wylewa, Pigany - usuwanie skutków powodzi

Gmina Sieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-530 Sieniawa, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6227301 , fax. 016 6227301
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieniawa
    Rynek 1 1
    37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
    tel. 016 6227301, fax. 016 6227301
    REGON: 65090057100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w m. Dobra, Sieniawa, Wylewa, Pigany - usuwanie skutków powodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg gminnych w m. Dobra, Sieniawa, Wylewa, Pigany - usuwanie skutków powodzi Zakres robót obejmuje: Droga w m. Sieniawa, Wylewa, Pigany - profilowanie istniejącej nawierzchni kruszywem 75 m3 - Wykonanie nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej gr. 5cm 3 734 m2 Droga w m. Dobra - roboty pomiarowe - mechaniczne karczowanie zagajników gęstych na rowie 0.08 ha - usuniecie ziemi urodzajnej z krawędzi jezdni gr. 20 cm za pomocą spycharki 1000m2 - oczyszczenie rowu z namułu -128 m3 - odwiezienie urobku do 2km 488 m3 - Wykonanie sączków poprzecznych z grubego żwiru 60 mb - Mechaniczne wykonanie koryta - profilowanie i zagęszczenie podłoża 1400 m2 - Dolna warstwa jezdni podbudowa z tłucznia kamiennego niesortowalnego gr 15 cm -1925 m2 - Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr 5 cm 1750 m2 - ukształtowanie poboczy z gruntu piaszczystego śr. gr. 20 cm 560 m3 - ustawianie znaków drogowych szt. 2 Szczegółowy zakres robót wg Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projektu budowlanego i przedmiaru robót stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz Wykonawca uzyska zgodę na ich zastosowanie od Zamawiającego, inspektora nadzoru i jednostki projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy ). 2. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 23.04.2010 r. do godz. 830 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BS Rzeszów o/Sieniawa 09 9162 1010 2003 1500 0316 0002 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Sieniawie - pokój nr 1. 6. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.; Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umigsieniawa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach