Przetargi.pl
Remont dróg gminnych - etap II

Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 377-60-39 , fax. 041 3776022
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
    ul. 1 Maja 10 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 377-60-39, fax. 041 3776022
    REGON: 29101075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. /Remont dróg gminnych - etap II/. 2. Całość zamówienia podzielono na 4 części: Część 1 Remont drogi gminnej dz. nr 650 Piestrzec-Łysa Góra od km 0+000 do km 0+580, dł. 580. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne wyrównanie podłoża, - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego, - ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 000 000-7, 45 233 120-6. Część 2 Remont drogi gminnej 384038T Solec-Zdrój - droga do zalewu od km 0+000 do km 0+627, dł. 627 mb. Zakres robót obejmuje m. in.: - mechaniczne wyrównanie podłoża, - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej, - obustronne utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, - oczyszczanie rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu, - oczyszczenie z namułu przepustów zjazdowych. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 000 000-7, 45 233 120-6. Część 3 Remont drogi gminnej nr 384088T Wełnin-Brzostków od km 0+015 do km 1+029, dł. 1014 mb. Zakres robót obejmuje m. in.: - mechaniczne wyrównanie podłoża, - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej, - obustronne utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 000 000-7, 45 233 120-6. Część 4 Remont drogi gminnej nr 384045T Żuków koło figury od km 0+000 do km 0+130 i od km 0+273 do km 0+403, dł. 260 mb. Zakres robót obejmuje m. in.: - mechaniczne wyrównanie podłoża, - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej, - regulację studzienek kanalizacyjnych. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 000 000-7, 45 233 120-6. 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawierają: a/ opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót - Tom II SIWZ b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Tom III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 22.10.2015r. do godz. 9:00, odpowiednio dla: Części 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) Części 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) Części 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł) Części 4 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) Zamawiający zaleca, aby wadium zostało wniesione na każdą cześć osobno. Jeżeli wadium zostanie wniesione łącznie na kilka części jednym przelewem lub dokumentem wadialnym; z treści przelewu lub dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać na które części przedmiotu zamówienia i w jakiej kwocie wadium zostało wniesione. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do właściwego opisu przelewu lub dokumentu wadialnego przy jednorazowym złożeniu wadium na kilka części Zamawiający uzna wniesienie wadium za nieskuteczne i wykluczy wykonawcę z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na poniżej podany rachunek bankowy: Gmina Solec - Zdrój Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66 85170007 0000000003900013 z dopiskiem: wadium na zadanie pn. /Remont dróg gminnych - etap II/ Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 22.10.2015r. do godz. 9:00. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się aby Wykonawca złożył kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie stempel potwierdzający dokonanie przelewu. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądza, oryginał wniesienia wadium musi zostać złożony z ofertą, przy czym oryginał może zostać złożony w oddzielnej kopercie. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginału wniesienia wadium po zakończeniu postępowania zobowiązany jest w takim przypadku do złożenia z ofertą jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach