Przetargi.pl
Remont dawnego budynku Liceum Ogólnokształcącego przy Zespole Szkół w Raciążu

Zespół Szkół w Raciążu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-140 Raciąż, ul. Kilińskiego 64
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6791031 , fax. 0-23 6791031
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Raciążu
    ul. Kilińskiego 64 64
    09-140 Raciąż, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6791031, fax. 0-23 6791031
    REGON: 00020110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciaz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dawnego budynku Liceum Ogólnokształcącego przy Zespole Szkół w Raciążu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Liceum Ogólnokształcącego przy Zespole Szkół w Raciążu o powierzchni 521,- m kw. Opis przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w zakres robót: - remont i częściowa wymiana posadzek, - rozbiórka części ścianek działowych, - uzupełnienie części ścianek działowych GK, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana okładzin ściennych ceramicznych, - remont i malowanie tynków wewnętrznych, - wymiana części parapetów wewnętrznych, - wymiana pokrycia dachu papą termozgrzewalną oraz obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, - remont kominów, - remont i uzupełnienie instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji, - remont i uzupełnienie instalacji elektrycznej, odgromowej i komputerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. 3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca Robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zg. z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz normami. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zg. z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie. 5. Roboty winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. 6. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy w budynkach, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w godzinach uzgadnianych na etapie realizacji robót i prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający ich pracę. Wiąże się to m.in. z koniecznością zapewnienia w każdej chwili swobodnego i w pełni bezpiecznego dojścia do budynków i dostępu do wszystkich kondygnacji i pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postepowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 12000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: 1) osoby, które będą wykonywać zamówienie - kierownik budowy ( 1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej; 2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane remontowe kubaturowe, każda robota o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł; wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać zakres rzeczowy podobny do niniejszego zamówienia na powierzchni nie mniejszej niż: 1200 m2 łącznie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej tj. OC deliktowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia oraz wykonają cały zakres przedmiotu zamówienia własnymi materiałami i środkami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. . 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. II. Zasady składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcja/: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu wg formuły spełnia - nie spełnia, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów obliczonych wg poniższych zasad: - warunek realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych remontowych kubaturowych, każda robota o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł; wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać zakres rzeczowy podobny do niniejszego zamówienia na powierzchni nie mniejszej niż: 1200 m2 łącznie, będzie oceniany następująco: 1 punkt za każde następne wykonane 200 m2 powierzchni robót. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli jednak Wykonawcy na pozycjach 5 i wyższych niż 5, uzyskają taką samą liczbę punktów Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20 - w tym przypadku o kolejności Wykonawców na liście decyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) oraz następujące oświadczenia i dokumenty kwalifikujące: 1) W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: 1. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: 1. dokumenty uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie w zakresie robót budowlanych - kierownik budowy ( 1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, 2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności w niniejszym zamówieniu (wzór wykazu dostępny na stronie internetowej Zamawiającego)2.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , którym mowa w pkt 2. , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. wykaz zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem powierzchni robót w m2, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wzór wykazu dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) Uwaga: Dokumenty potwierdzające np. listy referencyjne, że roboty budowlane zostały wykonane należycie muszą odnosić się tylko do robót wymienionych w wykazie i zawierać informacje potwierdzające dane zawarte w wykazie (tzn. przedmiot zamówienia - powierzchnia robót budowlanych remontowych, wartość wykonanych robót budowlanych oraz daty i miejsca wykonania. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę ubezpieczenia określoną w złotych (PLN) nie mniejszą niż 200 000,00 złotych, polisa ubezpieczenia musi być zawarta na okres określony w warunkach ogólnych ubezpieczenia (jest to najczęściej okres 1 roku kalendarzowego) oraz musi być ważna co najmniej w terminie związania ofertą. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia na co najmniej okres realizacji umowy. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 , poz. 605), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U nr 87 , poz. 605.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach