Przetargi.pl
REMONT DALSZEJ CZĘŚCI OGRODZENIA NA TERENIE MIEJSKIEGO OGRODU ZOOLOGICZNEGO

Miejski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6327579 w. 220 , fax. (042) 632 92 90
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ogród Zoologiczny
    ul. Konstantynowska 8/10 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6327579 w. 220, fax. (042) 632 92 90
    REGON: 47054339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DALSZEJ CZĘŚCI OGRODZENIA NA TERENIE MIEJSKIEGO OGRODU ZOOLOGICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dalszej części ogrodzenia na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego (33 przęsła - od strony ulicy Retkińskiej i alei Parkowej w ilości ok. 115,50 mb) zgodnie z szczegółową technologią wykonania robót określoną w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik Nr 6 do formularza oferty oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót będącą częścią składową niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 8). Ogrodzenie ma być wykonane jako monolityczne z elementów żelbetowych złożonych ze słupka i pełnego przęsła (średnia wysokość 2,6 m).Celem robót jest przywrócenie stanu pierwotnego ogrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy, tj.: - są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią zobowiązania pisemne innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum DWIE roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.150 000 PLN każda robota. Podane kwota dotyczy wartości netto, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość odpowiedzialności ubezpieczyciela musi być wyrażona w PLN i być nie mniejsza niż 100 000 PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. B) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.7.1.1. będzie dokonywana łącznie w stosunku do Wykonawców. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy. C) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oferta musi zawierać: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 ust.1 i 24 ust.1 i ust.2 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający wymieniony dokument o jego aktualności nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót z kopią uprawnień i zaświadczeniem z Izby Samorządu Zawodowego, 5. Wykaz wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest o wartości min. 150 000 PLN netto każda robota. Dla wykonanych robót należy podać ich wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć protokół końcowy odbioru robót potwierdzający, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość odpowiedzialności ubezpieczyciela musi być wyrażona w PLN i być nie mniejsza niż 100 000 PLN. 7. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, B W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.9A ppkt.9.1, 9.2, 9.3 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców. C Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. D W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 9.2. i 9.3.: 1) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1) ppkt.a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1) ppkt.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.lodz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach