Przetargi.pl
Remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie. Zakres prac obejmuje m.in.: 1)rozbiórkę i odtworzenie części dachu wraz z wymianą fragmentu pokrycia i więźby dachowej, 2)rozbiórkę i odtworzenie stropów nad lokalami 13,14, 25, 26, 3)rozbiórkę i odtworzenie części ściany zewnętrznej budynku wraz z tynkowaniem i malowaniem, przetarcie i uzupełnienie tynków w części nieprzemurowanej, 4)rozbiórkę i odtworzenie części ścian wewnętrznych w budynku - działowych i między lokalowych wraz z połączeniem lokali 13 i 14 oraz 25 i 26, 5)rozbiórkę i wykonanie nowych warstw posadzkowych nad piwnicą w obrysie lokalu 13/14, 6)skucie i wykonanie nowych tynków w lokalach 13/14, 25/26, 7)wykonanie nowych warstw wykończeniowych na podłogach w lokalach 13/14, 25/26, 8)wykonanie kanałów wentylacyjnych w lokalach 13/14, 25/26, 9)montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki, 10)montaż parapetów wewnętrznych w lokalach 13/14, 25/26, 11)montaż parapetów zewnętrznych na wszystkich wymienianych oknach, 12)montaż wyposażenia łazienek w lokalach 13/14, 25/26, 13)montaż wyposażenia kuchni w lokalach 13/14, 25/26, 14)remont pomieszczeń korytarzowych - wymiana tynków na suficie, przetarcie ścian i uzupełnienie tynków, malowanie 15)remont pomieszczeń łazienek ogólnodostępnych - zakres zgodny z projektem, 16)remont pomieszczeń pralni ogólnodostępnych - zakres zgodny z projektem, 17)wzmocnienie ściany pomiędzy lokalami 12 i 13/14, 18)skucie i wykonanie nowych tynków (sufit i ściana oddzielająca lokale 12 i 13/14) w pokoju w lokalu 12 oraz wymiana drzwi do pokoju, 19)prace instalacyjne odtworzeniowe w lokalach 13/14 , 25/26 - piony zw, cw, i cyrkulacji, piony kanalizacyjne, instalacja gazowa, instalacja CO, instalacja elektryczna UWAGA!!!! Zamawiający dysponuje pozwoleniem na budowę. 2. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materia-łów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważ-ny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składają-cym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4. Zlecanie i rozliczanie robót: 1)Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. 2)Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz protokół odbioru, 3)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 4)Roboty które zostały ujęte w przedmiarach, rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 5)Roboty które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych do SIWZ a nie-zbędne do wykonania, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową. Kosztorys powykonawczy musi być sporządzony w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w opar-ciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 6)Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 7)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 2)złożenia wraz z ofertą: -szczegółowego harmonogramu prac rozbiórkowych i odtworzeniowych wraz z harmonogramem ewentualnego opuszczenia przez najemców na czas prowadzenia robot niebezpiecznych lokali nr 15,23,24,27,35,36,48 oraz opróżnienia lokalu nr 12 na czas trwania robot. -harmonogramu niezbędnych wyłączeń mediów w budynku. Harmonogram zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ostateczną wersję harmonogramu prac w terminie 3 dni od dnia pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Harmonogram prac będzie podlegał weryfikacji przez Zamawiającego i Wykonawcę przez cały okres trwania umowy w miarę potrzeb oraz postępu prac na budowie. 3)zapewnienia wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w administrowaniu ZGN Praga-południe oraz związanych z nimi zobowiązań finansowych. 4)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca po-nosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną. 5)zastosowania materiałów i urządzenia wbudowanych w związku z realizacją niniejszego zamierzenia budowlanego spełniających zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 6)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 7)złożenie dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami, 8)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 9)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych co-dziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 10)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną wraz z uzyskaniem warunków technicznych oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 11)przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.). 12)zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane. 13)wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, 14)zapewnienia ciągłej i bezpiecznej komunikacji do lokali będących w użytkowaniu. 15)okazania przed podpisaniem umowy oryginału polisy ubezpieczenia robót kontraktowych na pełen przedmiot umowy obowiązującej na cały czas trwania robót z minimalną sumą gwarancyjną 2.000.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy zdeponować u Zamawiającego kopię w/w dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 6.500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach