Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni na drogach Gminnych w Gminie Istebna

Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna 1000
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
    Istebna 1000 1000
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8556500 w. 39
    REGON: 00054514200010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni na drogach Gminnych w Gminie Istebna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni na drogach gminnych w Gminie Istebna. Zakres robót do wykonania: - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych w ilości 25,30 Mg, - Profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym w ilości 94,80 m3 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem przy użyciu grysu kamiennego w ilości 1.580,00 m2 . W przypadku wystąpienia w czasie realizacji remontów robót nie uwzględnionych w asortymencie robót ich rozliczenie nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, w którym nakłady S zostaną rozliczone na podstawie średnich cen SEKOCENBUD, które obowiązują w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym wykonywane będą roboty, wartość roboczogodziny w oparciu o stawkę zaproponowaną w ofercie cenowej a materiał wg. faktur zakupu materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawa zamówień publicznych ( t. Jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 ze zm.), 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 4. Aby udokumentować, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać że: - zrealizował w charakterze samodzielnego wykonawcy lub łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zadań w ramach których zrealizował roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu remontu cząstkowego przy użyciu emulsji asfaltowej oraz dwukrotnym powierzchownym utrwaleniu nawierzchni drogowych asfaltem przy użyciu grysów o wartościach nie mniejszych niż 120.000,00 zł. brutto każde z zadań - ( wg. załącznika nr 3 ) - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane - drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13.3 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia oferenta z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: A/. formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. B/. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ustawy prawa zamówień publicznych ( zał. nr 2 siwz) C/. kserokopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D/. aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E/. aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że oferent nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F/. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, G/. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. H/. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, I/. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 13.3 litera H, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. J/. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj. przynajmniej dwóch zadań w ramach których zrealizował w charakterze samodzielnego wykonawcy lub łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej dwóch zadań w ramach których zrealizował roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu remontu cząstkowego przy użyciu emulsji asfaltowej oraz dwukrotnym powierzchownym utrwaleniu nawierzchni drogowych asfaltem przy użyciu grysów o wartościach nie mniejszych niż 120.000,00 zł. brutto każde z zadań - ( wg. załącznika nr 3 ) K/. kopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i doświadczeniem na stanowisku kierownika robót przynajmniej 5 lat w branży drogowej należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wg. załącznika nr 3 ). L/. oświadczenie o udzieleniu przez Wykonawcę 3 letniego okresu gwarancji i rękojmi licząc od daty odbioru przedmiot zamówienia protokołem końcowym. Ł/. w przypadku składania oferty przez spółkę cywilna - umowę tej spółki. M/. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. N/. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacją techniczną i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. O/. oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy i przyjmuje jego postanowienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach