Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - asfaltową 2

Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5444527 , fax. 065 5444527
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze
    ul. Armii Polskiej 15 15
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5444527, fax. 065 5444527
    REGON: 02071739500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - asfaltową 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni drogowych dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Górowskiego masą mineralno-asfaltową na gorąco w ilości 255ton. Zakres prac niezbędnych do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna zał. nr 8, oraz kosztorys ofertowy zał. nr 2. Okres gwarancji 1rok od daty odbioru robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Dopuszcza się utrudnienia w ruchu drogowym w miejscu i czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować miejsce przeprowadzania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.4 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4.5 Określenie telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach