Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Wojnicz

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Wojnicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót drogowych: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie - 110 t, 2) remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy emulsji asfaltowych i grysów - spękań, rakowin i złuszczeń - 800 m 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa: 1) przedmiar robót, 2) kosztorys ofertowy, 3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi: Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy, stwierdzone w toku czynności odbioru i powstałe w okresie trwania gwarancji i rękojmi przez okres 12 m-cy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie Gminy Wojnicz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 25 maja 2010 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: wadium dot. przetargu nieograniczonego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Wojnicz 7. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdziel?czej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat nie później niż do dnia 25 maja 2010 roku do godz. 12:30.) UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 9. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach