Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60/6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5723018 , fax. 082 5725513
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lubelska 60/6 60/6
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5723018, fax. 082 5725513
    REGON: 11020019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wlodawa.elbi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Włodawskiego emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi w następujących ilościach: - wyboje o średniej głębokości 3 cm - 7 000 m kw., - rakowiny i spękania - 13 000 m kw. Szczegółowy opis zamówienia oraz warunki odbioru zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł do dnia 18.02.2010r. do godz. 10:30. wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 6.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe: skrapiarka do bitumu lub remonter-1 szt., samochód ciężarowy-1 szt., samochód dostawczy-1 szt., sprężarka-1 szt., Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na formularzu wg załączonego wzoru (załącznik 2). Do oferty należy dołączyć: 1.Dowód wniesienia wadium. 2.Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Kosztorys ofertowy (załącznik 3). 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 4). 6.Wykaz 3 wykonanych zamówień o podobnym charakterze wykonanych w ostatnich 5-ciu latach wraz z referencjami (załącznik 5). 7.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik 6) wraz z kopią uprawnień budowlanych branży drogowej i kopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 8.Wykaz głównych pozycji sprzętu budowlanego (załącznik 7). 9.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (załącznik 8). Dokumenty wymienione w pkt. 4-9 powinny być sporządzone zgodnie ze wzorami, a dokumenty wymienione w pkt. 1-3 na prawach oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.elbi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach