Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy w roku 2010

Gmina Bojszowy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2189366, 2189183 , fax. 032 2189071
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
    ul. Gaikowa 35 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071
    REGON: 27053302300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni lokalnych dróg publicznych, polegający na bieżącym usuwaniu ubytków. Orientacyjny zakres robót w skali całego roku - ok. 1500 m?. Zakres techniczny prac jn.: - Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - Oczyszczenie uszkodzonych miejsc nawierzchni, usunięcie rumoszu, - Skropienie uszkodzonych miejsc emulsją drogową, - Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości średnio - 6cm, - Zagęszczenie warstwy nawierzchni mineralno-bitumicznej, - Skropienie bitumem nawierzchni górnej, oblanie bitumem krawędzi cięcia i zasypanie piaskiem. - Odwóz i utylizacja rumoszu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), b)złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. c)spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - udzieli 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace, - zaoferuje termin płatności do 30 dni od daty odbioru końcowego i złożenia faktury, - zaakceptuje istotne warunki umowy, d) posiada: - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 12 niniejszej specyfikacji. Tryb badania i oceny ofert Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Bojszowy. I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 11 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 12) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 4), wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy kierujących pracami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5) + odpisy posiadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeń przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego (zg. z wymogami Prawa Budowlanego), - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku i minimum trzy roboty) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, oświadczenia zamawiających o należytym wykonaniu zamówienia, ewentualnie referencje) - (załącznik nr 6), -kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach