Przetargi.pl
remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie gminy Bestwina

Gmina Bestwina ogłasza przetarg

  • Adres: 43-512 Bestwina, ul. Krakowska 111
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 215 77 00 , fax. 32 215 77 12
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bestwina
    ul. Krakowska 111 111
    43-512 Bestwina, woj. śląskie
    tel. 32 215 77 00, fax. 32 215 77 12
    REGON: 27625814400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie gminy Bestwina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: naprawa uszkodzeń i ubytków w nawierzchniach dróg gminnych na terenie gminy Bestwina, w sołectwach: Kaniów, Bestwina, Bestwinka, Janowice. 2.Remont dróg gminnych asfaltowych polegać będzie na remoncie nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi (jak dla ruchu KR1-KR3) na gorąco, wytwarzanymi w wytwórniach. Nie dopuszcza się zabudowy mieszanek wykonanych w recyklerach. 3.Zakres robót obejmuje m.in. : a)wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, b)oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i odwozem ewentualnego gruzu lub destruktu, c)ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca lub zastosowanie emulsji na zimno, szczególnie na krawędziach, d)rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, e)zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, f)posmarowanie bitumem powierzchni górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią, g)transport mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania, h) odwóz gruzu asfaltowego wraz z jego utylizacją. Remont nawierzchni drogowej powierzchniowo m.in.: a)usuwanie powierzchniowych ubytków ziaren i lepiszcza typu rakowin i małych ubytków do 1,0 cm, b)oczyszczenie naprawionego miejsca sprężonym powietrzem, c)natryskiwanie pod ciśnieniem lepiszcza, d)zasypanie pod ciśnieniem suchego grysu frakcji 4/6,3 mm i 4/8 mm lub 6,3/10mm w zależności od głębokości makowiny. Usuwanie ubytków bitumicznej warstwy ścieralnej o głębokości do 2 cm: a)oczyszczenie naprawionego miejsca sprężonym powietrzem, b)natryskiwanie lepiszcza na dno i krawędzie oczyszczonego miejsca jako skropienie podłoża, c)natrysk pod ciśnieniem wymieszanego w dyszy grysu z lepiszczem w naprawione miejsce, uziarnienie mieszanki grysowej 4/8mm lub 4/10mm, d)natrysk pod ciśnieniem suchego grysu jako zamknięcie. Zamówienie obejmuje roboty polegające na likwidacji wybojów, ubytków, deformacji i innych uszkodzeń pozimowych wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg gminnych. 4.Zamówienie należy wykonać w oparciu o Szczegółową Specyfikację Techniczną dotyczącą robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie gminy Bestwina, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. 5.W załączniku nr 1a - Formularz cenowy został wskazany zakres minimalny zamówienia, który zamawiający na pewno zamówi oraz zakres maksymalny zamówienia, do którego będzie mógł być powiększony do realnych potrzeb Zamawiającego. 6.Zakres robót do wykonania, zlecany będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych poleceń Zamawiającego. 7.Podstawą rozliczenia poszczególnych części robót będzie każdorazowo: protokół odbioru robót, zestawienie wykonanych remontów na terenie gminy Bestwina, atesty na wykorzystane materiały. 8.Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 9.Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty zostanie potwierdzone przez wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czechowice - Dziedzice - Bestwina, konto nr 18 8453 0002 0000 1717 2000 0120. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, do oferty należy dołączyć numer konta bankowego, na które Zamawiający dokona zwrotu wadium. 6.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7, zaś do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofert zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 11.02.2015r, do godz. 09:00. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 11.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja udzielona przez wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach