Przetargi.pl
Remont ciągu pieszo - jezdnego Al. Piastowskiej w Cieszynie

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8582890 , fax. 033 8582890
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8582890, fax. 033 8582890
    REGON: 07279631300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu pieszo - jezdnego Al. Piastowskiej w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu pieszo - jezdnego, odcinka Al. Piastowskiej polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej roboty ziemne; wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni wykonanie konstrukcji nawierzchni z kruszywa naturalnego i kamiennego dla przewidywanej kategorii ruchu KR2 zabudowanie barierki z rur i profili stalowych, według wzoru Przewidywany zakres robót: długość; 612,00 m, powierzchnia;1558,20m2, barierka do wykonania i zabudowy: 437,00m szerokość podstawowa; 2,50 m i 2,00 m Szczegółowy zakres remontu określony został w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie będzie zabezpieczona wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 U. Pzp 5. udzielą zamawiającemu trzyletniej gwarancji na wykonanie zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego robót Cena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do SIWZ); 3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( kopia ) 4. oświadczenia (według załącznika nr 3 do SIWZ): a. że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu; b. że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; c. że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca przewiduje ich udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ); 6. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (według załącznika nr 5 do SIWZ); 7.pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. 8. uprawnienia wykonawców do kierowania robotami robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane, wraz z zaświadczeniami właściwej Izby Inżynierów 9. uproszony kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe dla każdej pozycji przedmiaru oraz asortymentu robót, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 10. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o charakterze, złożoności i wartości kosztorysowej porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem wartości końcowej tych robót, daty i miejsce wykonania oraz referencjami od innych zamawiających lub dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, przynajmniej od trzech zamawiających 11. wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje oferent, a które są podstawowymi i niezbędnymi do realizacji zamówienia 12. wykaz osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu przewidywanych do wykonywania przez nich czynności w ramach zamówienia 13. wykaz stawek i narzutów według załączonego wzoru, z wypełnionymi i uzupełnionymi pozycjami bezpośrednio dotyczącymi przedmiotu zamówienia Kopie dokumentów stanowiących wymagane załączniki do oferty, winne być potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach