Przetargi.pl
Remont budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Żelisławicach

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Żelisławicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w przedmiarze robót i obejmuje w szczególności: 1) Prace remontowe na korytarzu, w tym w szczególności: a) roboty demontażowe, b) postawienie ścianki G-K w miejscu obecnej kraty stalowej, c) postawienie ścianki aluminiowej z drzwiami dwuskrzydłowymi, d) wymiana fragmentu balustrady schodowej, e) przygotowanie ścian i sufitu pod malowanie, f) malowanie lamperii do wys. 1,5 oraz ścian powyżej lamperii i sufity farbą akrylową, g) malowanie parapetów, h) malowanie drzwi do sal. 2) Prace remontowe w salach parteru i piętra, w tym w szczególności: a) przygotowanie ścian i sufitu pod malowanie, b) malowanie lamperii do wys. 1,5 oraz ścian powyżej lamperii i sufity farbą akrylową, c) malowanie parapetów, d) ułożenie posadzek z tworzyw sztucznych. 3) Prace remontowe, instalacyjne i montażowe w łazienkach przedszkola, w tym w szczególności: a) skucie pytek ceramicznych z ścian i posadzki, b) rozebranie przegród ściennych toalet, c) wykucie istniejących drzwi i poszerzenie otworu drzwiowego, d) demontaż instalacji wod-kan. wraz z pionem, e) demontaż grzejnika płytowego, f) demontaż instalacji elektrycznej, g) przeniesienie bojera w nowe miejsce (do piwnicy) wraz z ewentualną przeróbką instalacji, h) wykonanie nowej instalacji wod-kan, i) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, j) montaż nowego grzejnika płytowego, k) położenie płytek na ściany, w układzie kolorystycznym ustalonym z inwestorem, l) przyklejenie lustra w lico ściany, m) położenie pytek na podłodze, wym. 33,3x33,3 cm, w układzie kolorystycznym ustalonym z inwestorem, n) montaż ścianek sanitarnych dostosowanych do łazienek w przedszkolach, w układzie kolorystycznym ustalonym z inwestorem, o) montaż nowych umywalek wraz z blatem podumywalkowym, p) montaż ubikacji. 4) Prace tynkarskie na elewacji budynku od strony boiska szkolnego w związku z odspojeniem fragmentu tynku i uszkodzeniem gzymsu, w tym w szczególności: a) zdemontowanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w wyznaczonym miejscu i zachowanie ich do ponownego montażu, b) ostrożne skucie istniejącego tynku z elewacji tak aby nie uszkodzić siatki, c) naprawienie uszkodzonego gzymsu, d) ponownie wykonanie tynku na elewacji z dopasowaniem koloru do pozostałych ścian, e) ponowny montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 5) Prace remontowe w sali na parterze, w tym w szczególności: a) demontaż nieużywanych drzwi do sali, b) zamurowanie otworu drzwiowego, c) tynkowanie zamurowanego fragmentu, d) malowanie zamurowanego fragmentu od strony korytarza, e) zeskrobanie rysunków z ściany, f) przygotowanie ścian i sufitu pod malowanie, g) malowanie lamperii do wys. 1,5 oraz ścian powyżej lamperii i sufity farbą akrylową, h) malowanie parapetów. 6) Wymiana drzwi wejściowych przedszkola, w tym w szczególności: a) demontaż drewnianych drzwi wejściowych, b) montaż aluminiowych dwuskrzydłowych drzwi wejściowych, c) otynkowanie ościeży po wymianie drzwi, d) malowanie ościeży po wymianie drzwi. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót, c) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, d) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, i) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, j) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). n) przedsięwzięcia wszelkich środki ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. o) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, p) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania ze strony Zamawiającego oraz Dyrekcji Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Żelisławicach na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 6. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym oraz Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8. Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 9. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie kosztorysu ofertowego, oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 11. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach