Przetargi.pl
Zakup artykułów promocyjnych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ IV

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup artykułów promocyjnych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjnych - w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół -takich jak:
    notatników,format: A5,nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK 4+0,
    liczba kartek: 50 (wydruk jednostronny), materiał: kartki białe w linie, wyrywane od góry,wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL- ilość: 620 szt.
    długopisów, materiał: metal, bez skuwki z klipsem, nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK, wkład: niebieski, wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL - ilość: 620 szt.
    teczek, format: A4, materiał: twarda i sztywna tektura o grubości min. 2 mm oklejona folią błyszczącą jednostronnie, zamykana na gumkę, nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK 4+0, wykonanie projektu zgodnie z zasadami POKL - ilość: 620 szt.
    Pendrive, nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK, pojemność min: 3GB, wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL-ilość: 100 szt.
    Roll-up, wielkość 100x200, druk kolorowy, CMYK, aluminiowa konstrukcja z dwiema nóżkami; górna listwa zatrzaskowa; maszt składany dzielony na 3 części; załączona torba transportowa; wydruk na materiale Black Out 410 g/m2 (lub materiał wyższej jakości); wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL - ilość: 3 szt.
    Tablicy informacyjno-promocyjnej do oznaczenia siedziby projektu z logo PO KL, UE oraz logo projektu, format: A4, materiał: blacha srebrna z nadrukiem laserowym. Srebrna blacha musi być przyklejona do płyty pleksi, która posiada 4 uchwyty z możliwością przymocowania do ściany - ilość: 3 szt.
    2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w poszczególnych etapach prac wykonawczych był zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać wszystkie uwagi Zamawiającego dotyczące zamawianych materiałów promocyjnych. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu wprowadzanych zmian. 3. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu w formie elektronicznej projektów poszczególnych elementów wchodzących w skład materiałów (notatnik, długopis, teczka, pendrive, roll-up i tabliczka) opracowanych w oparciu o specyfikację zawartą w punkcie 1. 4. Zamawiający zobowiązuje się do akceptacji projektów materiałów w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania lub zobowiązuje się do wniesienia w tym terminie zastrzeżeń, które zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Po otrzymaniu zastrzeżeń Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń. 5. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieodpłatnie po jednym egzemplarzu notatnika, długopisu, teczki pendriva oraz wersję elektroniczną wszystkich materiałów promocyjnych wykonanych w ramach niniejszego zamówienia dla potrzeb ewentualnej kontroli i rozliczenia projektu. 6. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia winny być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i spełniać łącznie następujące kryteria: - funkcjonalność, tj. umożliwiają swobodne korzystanie zgodnie z ich przeznaczeniem, są odpowiednio dopasowane, spełniają swoje przeznaczenie; - trwałość, tj. czy produkt nie ulega łatwo zniszczeniu (np. kartki notatnika są dobrze sklejone, nadruki są trwałe); - estetyka, tj jak pod względem estetycznym wykonane są produkty, np. nie występują zarysowania, zagięcia, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem; - poszczególne części artykułów są dobrze do siebie dopasowane; - dany produkt nie odbiega wyglądem od dostępnych na rynku standardów; - sposób wykonania i użyte materiały nie budzą wątpliwości co do jakości produktu. 7. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach złożonej oferty do wykonania i dostarczenia zapakowanych materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski Sosno-wiec, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym. Dostarczenie towaru (pakowanie, załadunek, transport, rozładunek) leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach