Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
- Data zamieszczenia: 2014-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
REGON: 14273498200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku w zakresie nowej aranżacji powierzchni biurowej w Pałacu Prezydenckim w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku w zakresie nowej aranżacji powierzchni biurowej na I piętrze skrzydła północnego w Pałacu Prezydenckim w Warszawie z podziałem na dwie, niżej wymienione części: a) Część I - remont pomieszczeń, b) Część II - dostawa wyposażenia wolnostojącego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in. a) część I - remont powierzchni biurowej, tj. wykonanie robót budowlanych polegających na modyfikacji istniejącego układu ścian działowych w celu dostosowania powierzchni do potrzeb użytkowników z zastosowaniem współczesnych materiałów wykończeniowych i wyrobów m.in. wyposażenia meblowego w zabudowie, armatury, oświetlenia, okładzin podłóg i ścian; b) część II - dostarczenie, montaż i ustawienie wyposażenia wolnostojącego, określonego w projekcie wykonawczym - specyfikacji wyposażenia i materiałów wykończeniowych, tj.: - biurka pracowniczego - M-01a - 1 szt.; - biurek pracowniczych - M-01b - 7 szt.; - krzeseł pracowniczych - M-02 - 8 szt.; - krzeseł dyrektorskich - M-03 - 2 szt.; - szaf dwuskrzydłowych - M-04 - 3 szt.; - szafy niskiej - komody - M-05 - 1 szt.; - kontenerów pracowniczych - M-06 - 8 szt.; - stolika kawowego - M-07 - 1 szt.; - stołów konferencyjnych - M-08 - 2 szt.; - krzeseł konferencyjnych - M-09 - 8 szt.; - foteli stylizowanych - M-10 - 2 szt.; - otwartego regału - M-11 - 2 szt.; - lampki biurkowej - OS-9 - 8 szt.; - lampki biurkowej - OS-10 - 2 szt. Wszystkie elementy wyposażenia, które nie zostały wymienione w części II postepowania należy uwzględnić przy wycenie w części I. 3. Prace, o których mowa w pkt. 1 i 2 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: a) Decyzją Stołecznego Konserwatora zabytków nr 2620N/13 z dnia 18.12.2013 r.; b) Decyzją Wojewody Mazowieckiego Nr 12/2014 z dnia 14.01.2014 r.; c) Projektem architektoniczno-budowlanym - architektura; d) Projektem architektoniczno-budowlanym - instalacje sanitarne; e) Projektem wykonawczym - architektura; f) Projektem wykonawczym - instalacje elektryczne; g) Projektem wykonawczym - instalacje sanitarne; h) Projektem wykonawczym - specyfikacja wyposażenia i materiałów wykończeniowych; i) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża budowlana; j) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; k) Przedmiarem robót - branża budowlana i instalacyjna; l) Przedmiarem robót - instalacje sanitarne. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Krakowskie Przedmieście 46/48 w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26