Przetargi.pl
Remont budynku w zakresie nowej aranżacji powierzchni biurowej w Pałacu Prezydenckim w Warszawie

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku w zakresie nowej aranżacji powierzchni biurowej w Pałacu Prezydenckim w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku w zakresie nowej aranżacji powierzchni biurowej na I piętrze skrzydła północnego w Pałacu Prezydenckim w Warszawie z podziałem na dwie, niżej wymienione części: a) Część I - remont pomieszczeń, b) Część II - dostawa wyposażenia wolnostojącego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in. a) część I - remont powierzchni biurowej, tj. wykonanie robót budowlanych polegających na modyfikacji istniejącego układu ścian działowych w celu dostosowania powierzchni do potrzeb użytkowników z zastosowaniem współczesnych materiałów wykończeniowych i wyrobów m.in. wyposażenia meblowego w zabudowie, armatury, oświetlenia, okładzin podłóg i ścian; b) część II - dostarczenie, montaż i ustawienie wyposażenia wolnostojącego, określonego w projekcie wykonawczym - specyfikacji wyposażenia i materiałów wykończeniowych, tj.: - biurka pracowniczego - M-01a - 1 szt.; - biurek pracowniczych - M-01b - 7 szt.; - krzeseł pracowniczych - M-02 - 8 szt.; - krzeseł dyrektorskich - M-03 - 2 szt.; - szaf dwuskrzydłowych - M-04 - 3 szt.; - szafy niskiej - komody - M-05 - 1 szt.; - kontenerów pracowniczych - M-06 - 8 szt.; - stolika kawowego - M-07 - 1 szt.; - stołów konferencyjnych - M-08 - 2 szt.; - krzeseł konferencyjnych - M-09 - 8 szt.; - foteli stylizowanych - M-10 - 2 szt.; - otwartego regału - M-11 - 2 szt.; - lampki biurkowej - OS-9 - 8 szt.; - lampki biurkowej - OS-10 - 2 szt. Wszystkie elementy wyposażenia, które nie zostały wymienione w części II postepowania należy uwzględnić przy wycenie w części I. 3. Prace, o których mowa w pkt. 1 i 2 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: a) Decyzją Stołecznego Konserwatora zabytków nr 2620N/13 z dnia 18.12.2013 r.; b) Decyzją Wojewody Mazowieckiego Nr 12/2014 z dnia 14.01.2014 r.; c) Projektem architektoniczno-budowlanym - architektura; d) Projektem architektoniczno-budowlanym - instalacje sanitarne; e) Projektem wykonawczym - architektura; f) Projektem wykonawczym - instalacje elektryczne; g) Projektem wykonawczym - instalacje sanitarne; h) Projektem wykonawczym - specyfikacja wyposażenia i materiałów wykończeniowych; i) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża budowlana; j) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; k) Przedmiarem robót - branża budowlana i instalacyjna; l) Przedmiarem robót - instalacje sanitarne. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Krakowskie Przedmieście 46/48 w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach