Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Gminy w Broku - remont pomieszczeń I piętra i klatki schodowej

Gmina Brok ogłasza przetarg

  • Adres: 07-306 Brok, Plac Kościelny 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7457554, 7457587 , fax. 029 7457554
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brok
    Plac Kościelny 6 6
    07-306 Brok, woj. mazowieckie
    tel. 029 7457554, 7457587, fax. 029 7457554
    REGON: 55066793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Gminy w Broku - remont pomieszczeń I piętra i klatki schodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych pomieszczeń I piętra i klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy w Broku. UWAGA : wszystkie pomieszczenia parteru i korytarza wraz z łapaczami wiatru zostały wyremontowane. Roboty budowlane: - wymiana wszystkich drzwi z poszerzeniem otworów dla nowych dwóch drzwi (drzwi okleinowe wzmocnione) -wypełnienie ościeży płytą laminowaną w kolorze drzwi z zakończeniem opaską drzwiową , do pom. USC drzwi antywłamaniowe, na strych EI30. Jeden otwór drzwiowy do zamurowania i nowe wejście do pom. 1.7 z holu . Wzór i kolor drzwi jak wymienione na parterze; - zeskrobanie starych farb ze ścian i sufitów, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g.k, - wyrównanie ścian suchą zaprawą tynkarską , - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, pomalowanie farbami lateksowymi w sali ślubów akrylowymi zmywalnymi, na kl. schodowej i holu wykonać (stiuk wenecki) do pełnej wysokości w/g kolorystyki jak na parterze , - w sali ślubów sztukateria ozdobna: rozety, listwy gzymsowe, profile dekoracyjne, - demontaż starych zniszczonych podłóg drewnianych, - uzupełnić i zagęścić legary podłogowe z krawędziaków nasyconych , istniejące zabezpieczyć grzybobójczo i ogniochronnie i wypoziomować , całość pokryć płytami OSB gr. 25 mm, : istniejące podłoże lastrykowe na schodach łącznie ze stopniami i podstopniami : zmycie , nacięcie podłoża przecinakiem , zagruntowanie warstwą szczepną , przygotowanie podłoża poprzez zaciągnięciem klejem na podłoże krytyczne, - posadzki : pom. biurowe ; wykładzina PVC o nie gorszych parametrach jak Tarkett Eminent grub. 2,00 m z wywinięciem na ściany w formie cokolika , h=10 cm. W holu i na podeście gres 2-barwny 60x60 lub 50x50 cm nieśliskie gat. I z cokolikami, na schodach gres 2-barwny 60x30 cm , preferowany gres ARKESA satyna Beige Mocca Stosować kleje i fugę elastyczne, - w sali ślubów -panele AC6 .34 gr. 8 mm przeznaczone do pomieszczeń o dużym natężeniu ruchu , powłoka antystatyczna i antypoślizgowa , 8x1261x189 mm -541 Conference Wiśnia lub 551 Conference Dąb ( uzgodnić z Inwestorem ) w.z listew przyściennych typowych zastosować cokoły strugane drewniane lakierowane lakierem białym , typ CD 91x15x2250 DLH , - wymienić istniejąca balustradę stalową na : balustrady schodowe z pochwytem stalowym pochwyt z profila 50x30x2 mm , słupki z profila 40x40x3 mm , pręty pionowe z kształtownika 20x20x2 mm o rozstawie osiowym 120 mm , cztery razy obustronnie płaskowniki 25x3 mm o rozstawie osiowym 130 mm , między nimi i słupkami detale architektoniczne półkoliste z pręta kwadratowego 10x10 mm na końcu spłaszczone , 6 sztuk detali architektonicznych ozdobnych w całej balustradzie ; całość odtłuszczona , zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana farbą chlorokauczukową , wys. balustrady 100 mm , z drugiej strony klatki na ścianach pochwyty stalowe Wszystkie roboty budowlane i elektryczne-oświetlenie w sali ślubów wykonać w/g projektu aranżacji wnętrz. Roboty sanitarne: - demontaż starej instalacji c.o. - instalacja c.o. : system rura w rurze, za pomocą rozdzielaczy ,rura(PEX)z warstwą antydyfuzyjną fi 20,0. 2,5mm i fi 16. 2,0 mm , zasilanie grzejników dolne . Zasilanie rozdzielaczy rurami PP Stabi - grzejniki V22 , regulacja zaworami grzejnikowymi z wbudowanymi głowicami termostatycznymi , podejścia dolne z funkcją opróżniania - rury PP Stabi w izolacji z pianki poliuretanowej , a rury (PEX) w rurach osłonowych peschel i izolacji PE -przejścia przez przegrody w rurach osłonowych uszczelnione pianką poliuretanową Roboty elektryczne - demontaż starych przewodów , gniazd wtykowych , wyłączników i opraw świetlówkowych i żarowych - montaż nowej tablicy rozdzielcze RWN wraz z wyposażeniem w wyłączniki nadprądowe , p.porażeniowe , ochronniki przepięć i lampki sygnalizacyjne , zaslilanie z rozdzielni parteru RG przewodem YKY 5x10,0 mm2 -zasilanie strychu ( poddasza ) prowadzić przewodem j.w i zakończyć puszką - zasilanie oświetlenia : przewody YDYp 3x1,5 mm2 zasilanie gniazd wtykowych 230 V : YDYp 3x2,5 mm2 , zasilenie gniazd 380V oraz przewody YDYp 4x1,5 mm2 - montaż nowych gniazd , wyłączników , oraz opraw oświetleniowych , łącznie z ewakuacyjnymi i awaryjno-użytkowymi - w sali ślubów oprawy ozdobne: żyrandole , kinkiety ( w/g projektu aranżacji wnętrz ) wyłączniki i gniazda w kolorze oświetleń Klimatyzacja : - w pom. 2.1 - serwerownia przewidziano klimatyzator 3,5 kW LG P12RK , a w sali ślubów klimatyzator kasetonowy 13,4 kW LG UT48H , kaseta zamontowana w suficie podwieszanym : łuku Kratki wentylacyjne, listwy progowe, listwy dylatacyjne i okucia drzwiowe w sali ślubów dostosować do koloru opraw oświetleniowych. Roboty w zakresie usuwania gruzu : -materiały rozbiórkowe należy wywieść na wysypisko i utylizować , lub do recyklinku poza elementami drewnianymi i stalowymi Elementy drewniane ułożyć w stosy i pozostawić do dyspozycji Inwestora. Elementy metalowe w porozumieniu z Inwestorem, wywieść do punktu skupu złomu , a uzyskane pieniądze po potrąceniu kosztów transportu z załadunkiem wpłacić na konto Inwestora. Szczegółowy zakres robót zamieszczono w przedmiarach. Roboty należy wykonywać działkami roboczymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem. Pomieszczenia do wykonywania robót będą udostępniane sukcesywnie i nie mogą kolidować z pracą Urzędu, wskazane wykonywanie w II i III zmianie po uzgodnieniu z Inwestorem. Cały parter jest już wyremontowany w 2012 roku oraz wyk. termomodernizację budynku i wraz z wymianą pokrycia dachu, w latach wcześniejszych wymieniono stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną w związku z tym wskazane jest zapoznanie się z częścią już wyremontowaną i częścią planowaną do wykonania. W załączeniu rysunki podglądowe, projekt aranżacji sali ślubów. Na wymienione roboty Inwestor dokonał zgłoszenia. W.w obiekt położony strefie zabytkowej, wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Szczegółowy zakres robót w przedmiarach , projekcie aranżacji wnętrz, na rysunkach podglądowych i STWiORB. Wykaz dokumentów niezbędnych do końcowego odbioru : 1. Protokół drożności przewodów wentylacyjnych 2. Protokół z przeprowadzonych prób i ciśnień instalacji c.o. i klimatyzacji 3. Protokół z pomiarów instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą 4. Atesty i aprobaty techniczne i higieniczne wbudowanych materiałów wraz ze spisem treści 5. Świadectwo charakterystyki energetycznej całego budynku 6. Projekt ( szkic, rysunek ) powykonawczy z naniesieniem wymiarów pomieszczeń , wyliczeniem pow. użytkowej poszczególnych pomieszczeń i łącznie 7. Dziennik budowy/robót 8. Oświadczenie kierownika budowy/robót o zgodności wykonania robót z projektem i przedmiarami 9. Inne wymienione w SIWZ Wszystkie w.w dokumenty muszą być podpisane przez osoby ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi Należy stosować materiały budowlane posiadające atesty i aprobaty techniczne techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45453000-7, 45210000-2, 45453000-7, 45432110-8, 45421000-4, 45451000-3, 45310000-3, 45331100-7, 45111220-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.07.2013 r. do godziny 10:00. W zależności od woli oferenta, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej Oddz. Brok nr 19 8923 1018 0200 0101 2002 0010 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu na konto zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 2. W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w sposób określony w pkt a ppkt. b-e do oferty należy załączyć oryginał dokumentu. 3. W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu/wpłaty). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, wyżej cytowanej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach