Przetargi.pl
Remont Budynku Oświatowego Pracowni Szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Z. Strzeleckiego w Sandomierzu

Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 37
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 644 58 74, 644 58 75 , fax. 0-15 832 51 25
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu
    ul. Słowackiego 37 37
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-15 644 58 74, 644 58 75, fax. 0-15 832 51 25
    REGON: 29244206500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Budynku Oświatowego Pracowni Szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Z. Strzeleckiego w Sandomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Pracowni Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu. Budynek do chwili obecnej wykorzystywany jest do celów dydaktycznych i zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 1510/8 przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu. Przedmiotowy obiekt o kubaturze 11.659,12 m ?nie jest wpisany do rejestru zabytków. 2. Zakres robót obejmuje: a) remont podłóg, b) remont parapetów wewnętrznych, c) remont i malowanie ścian wewnętrznych, d) remont wewnętrznej stolarki, e) remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (należy dokonać demontażu niewykorzystanej instalacji), f) remont instalacji centralnego ogrzewania, g) remont instalacji wentylacji mechaniczno - grawitacyjnej (należy dokonać demontażu niewykorzystanej instalacji), h) remont i rozbudowę instalacji elektrycznej pod nowe urządzenia. 3. Zamówienie dotyczy budynku zrealizowanego w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku w technologii tradycyjnej. Jest to budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Ściany budynku murowane z cegły pełnej grubości 51 cm. Stropodach żelbetowy, pełny, niewentylowany. Niektóre pomieszczenia są już wyremontowane i nie są objęte niniejszą specyfikacją, a także nie ujęto ich w dokumentacji technicznej dołączonej do niniejszej specyfikacji. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Zobowiązuje się Wykonawcę do przygotowania pomieszczeń pod wykonywane prace (przenoszenie maszyn i urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego, zabezpieczenie sprzętu). 6. Zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej w obiekcie, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz aby uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Oferenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający ustala obowiązek wpłacenia wadium w kwocie 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 złotych, dla każdej składanej oferty na wykonanie zadania. 2. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 29 maja 2009 roku do godz. 09:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej rachunek bankowy wskazany przez Księgowość Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferent, którego oferta nie została zabezpieczona wadium w wymaganej formie i terminie, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą brać: Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę, zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożyć oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków zgodnie z art. 44 ustawy, - udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji - spełnić warunki określone w SIWZ 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami: 1. Cena oferty = 90 pkt 2. Udzielona gwarancja = 10 pkt Ad. 1. Cena - 90 pkt Cena minimalna ofert Cena = ------------------------------- x 90 pkt Cena oferty badanej Ad. 2 Gwarancja wykonywanych robót - 10 pkt Ponad wymagane 36 miesięcy nie dłużej jednak niż o kolejne 60 miesięcy, za każde 12 miesięcy przedłużonej gwarancji - 2 pkt. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert. 4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 5. Jeżeli w wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że zostały złożone oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w złożonych już ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania oferty w formie określonej w niniejszej specyfikacji. 1. Formularz oferty - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania robót i niniejszą specyfikacją 3. Dowód wpłacenia (złożenia) wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż przelew bankowy, należy: a. oryginał dokumentu zdeponować w sekretariacie Zamawiającego w terminie składania oferty, b. kserokopię dokumentu - załączyć do oferty Jeżeli wadium zostało wniesione w formie przelewu bankowego należy: c. kserokopię dowodu wpłaty - załączyć do oferty. Kwota wadium powinna wpłynąć na konto Zamawiającego w terminie składania oferty. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji 5. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji 6. Zaświadczenia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy robót) posiadają wymagane uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie poszczególnych branż wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 11. Informację o udzieleniu min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie zadania. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik Nr 3 niniejszej specyfikacji. 13. Przynajmniej 3 referencje potwierdzające należyte wykonanie zadań inwestycyjnych o podobnym charakterze. 14. Oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstio.pl ; sandomierz.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach