Przetargi.pl
Remont 3 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami: ul. Staszica 4, ul. Wawerska 9, ul. Matejki 2A

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Wawerska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793096/97 , fax. 022 7793781
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wawerska 8 8
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793096/97, fax. 022 7793781
    REGON: 01300008500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 3 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami: ul. Staszica 4, ul. Wawerska 9, ul. Matejki 2A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac dotyczy wykonania remontu budynków w zakresie: 1. ul. Staszica 4 - remont dachu i elewacji budynku. 2. ul. Wawerska 9 - remont dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku. 3. ul. Matejki 2A - remont dachu i elewacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu dla wybranego przez siebie remontu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. ul. Staszica 4 - 1 000 zł. 2. ul. Wawerska 9 - 1 500 zł. 3. ul. Matejki 2A - 500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postepowaniu wykonawcy potwierdzają składając nw. oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg. formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1. uzupełniony i podpisany druk oferty z określeniem ceny dowolnej części zamówienia jak też udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Cenę oferty należy określić ryczałtowo na podstawie przedmiaru robót załączonego do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem warunków umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej przedmiotowego budynku. (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. referencje potwierdzające wykonywanie w roku 2008r usług w zakresie zgodnym z zakresem robót objętych zamówieniem, 5. oświadczenie osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z kserokopią jego uprawnień budowlanych i obowiązującym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 6. kserokopię wpłaty wadium, 7. parafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach