Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Wawerska 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7793096/97 , fax. 022 7793781
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wawerska 8 8
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7793096/97, fax. 022 7793781
REGON: 01300008500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 3 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami: ul. Staszica 4, ul. Wawerska 9, ul. Matejki 2A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac dotyczy wykonania remontu budynków w zakresie: 1. ul. Staszica 4 - remont dachu i elewacji budynku. 2. ul. Wawerska 9 - remont dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku. 3. ul. Matejki 2A - remont dachu i elewacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu dla wybranego przez siebie remontu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. ul. Staszica 4 - 1 000 zł. 2. ul. Wawerska 9 - 1 500 zł. 3. ul. Matejki 2A - 500 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postepowaniu wykonawcy potwierdzają składając nw. oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg. formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1. uzupełniony i podpisany druk oferty z określeniem ceny dowolnej części zamówienia jak też udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Cenę oferty należy określić ryczałtowo na podstawie przedmiaru robót załączonego do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem warunków umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej przedmiotowego budynku. (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. referencje potwierdzające wykonywanie w roku 2008r usług w zakresie zgodnym z zakresem robót objętych zamówieniem, 5. oświadczenie osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z kserokopią jego uprawnień budowlanych i obowiązującym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 6. kserokopię wpłaty wadium, 7. parafowany projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. otwock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26