Przetargi.pl
Remont 3 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Wawerska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793096/97 , fax. 022 7793781
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wawerska 8 8
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793096/97, fax. 022 7793781
    REGON: 01300008500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 3 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac dotyczy wykonania remontu 3 budynku w następującym zakresie: 1. ul. Marszałkowska 33 - remont: dachu, klatki schodowej i elewacji. 2. ul. Kołłątaja 66 - remontu elewacji. 3. ul. Poniatowskiego 20 - remontu: dachu, klatki schodowej i elewacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu dla wybranego przez siebie remontu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. ul. Marszałkowska - 4 000 zł 2. ul. Kołłątaja 66 - 2 000 zł 3. ul. Poniatowskiego 20 - 2 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach