Przetargi.pl
Remont 24 pokoi w DS. Olimp wraz z wymianą pionów sanitarnych, wyposażeniem meblowym kącików sanitarnych i zabudowę szaf wnękowych.

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana 16c 16c
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
    REGON: 69156004000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 24 pokoi w DS. Olimp wraz z wymianą pionów sanitarnych, wyposażeniem meblowym kącików sanitarnych i zabudowę szaf wnękowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont 24 pokoi w DS. Olimp wraz z wymianą pionów sanitarnych, wyposażeniem meblowym kącików sanitarnych i zabudowę szaf wnękowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.oferent złoży ofertę wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót i sumy dodatku nr 8 do siwz. 2.Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. 3.uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. nr 173 poz. 1807 z p. z.) 4.w stosunku do Oferenta nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Oferentów, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku (art. 24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p.) 5.Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 1 pkt 3 u.P.z.p.) 6.umocowanie do podpisania oferty 7.Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.zawarcie umowy na zasadach określonych w projekcie umowy 9.Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- za roboty budowlane podobne wartościowo do przedmiotu zamówienia zamawiający uzna roboty o wartości, stanowiącej co najmniej 30% ceny brutto złożonej oferty Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty, kosztorys ofertowy, do oferty należy dołączyć również Przedmiar robót który stanowi dodatek nr 6 do siwz załącznik nr 11 do oferty podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.oświadczenie, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do siwz 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie z ZUS ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.pełnomocnictwo do podpisania oferty, podpisane przez osobę lub osoby figurujące we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta.Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty 7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8.podpisany projekt umowy 9.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 3 roboty 10.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11.Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Należy dołączyć: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stwierdzającego posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do kierowania robotami budowlanymi,- aktualną, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach