Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne (gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe) na terenie gminy Dąbrowa Górnicza

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne (gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe) na terenie gminy Dąbrowa Górnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) projektów podziałów nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych lub prawnych, a zajętych pod drogi publiczne b) wprowadzanie zmian do rejestrów ewidencji gruntów, polegających na uregulowaniu stanu prawnego w myśl art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. - przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Z 1998r. Nr 133, poz. 87 z późn. zmianami). c) projektu podziału działki z uzyskaniem prawomocnej decyzji o podziale zatwierdzającej ten projekt wraz z wykazem zmian gruntowych, który będzie podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej d) zakładanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości objętych regulacją prawną i doprowadzenie do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów. 3. Wymagania techniczne, technologiczne stawiane Wykonawcom przystępującym do zamówienia publicznego 3.1 Podziałowi podlegać będą działki faktycznie, częściowo zajęte pod drogi publiczne. Wybór działek, będących przedmiotem podziału należy do Wykonawcy, przy czym należy spełnić następujący warunek: a) w celu stwierdzenia faktycznego zajęcia działki pod drogę publiczną należy wykorzystać przyjętą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentację geodezyjno - kartograficzną (w tym operat KERG - opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 obejmującej zakres przedmiotowej drogi) oraz w razie wątpliwości wykonać pomiar na gruncie pasa drogowego, wykorzystując dostępne techniki pomiarów geodezyjnych, uzgadniając uprzednio zakres faktycznej zajętości z zarządcą drogi, b) punkty graniczne wyznaczające granice nowo wydzielanych działek, należy markować w terenie rurami stalowymi o średnicy min. 50 mm i długości min. 0,6 m, przy czym wystającą nad ziemią część rury należy pomalować farbą koloru żółtego. 3. 2. Produkt finalny stanowić będzie dokumentacja geodezyjno - kartograficzna, obejmująca przedmiot zamówienia, opatrzona właściwymi klauzulami nadanymi przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej tj.: a) wykonanie wykazów zmian gruntowych niezbędnych do uregulowania stanu prawnego nieruchomości podlegających podziałowi. Wykazy zmian gruntowych należy opracować dla nieruchomości, które posiadają wykazany z dziale I Księgi wieczystej odmienny stan do tego, który figuruje w operacie ewidencji gruntów, b) skompletowanie dokumentów dla działek podzielonych (mapy uzupełniające z podziału, kopie mapy zasadniczej, wypisy z rejestru gruntów, badanie ksiąg wieczystych). 4. Wymagania organizacyjne. 4.1. Zamawiający, po podpisaniu umowy, przekaże wyłonionemu wykonawcy wykaz właścicieli nieruchomości zajętych częściowo pod drogi publiczne, 4.2. Po realizacji każdorazowego zlecenia Wykonawca winien przekazać zamawiającemu, stosownie do rodzaju zlecenia dokumenty jak niżej : a) zarejestrowane w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej tj. Wydziale Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego mapy projektu podziału i wykazy zmian gruntowych w 4-ch egzemplarzach, b) protokół badania ksiąg wieczystych lub protokół potwierdzający ich brak, c) kopie szkiców i protokołów przyjęcia granic działki do podziału, d) kopie szkiców i protokołów wyznaczenia na grunt projektu podziału, e) kopie wykazów współrzędnych punktów osnowy geodezyjnej, f) zbiorcze tabelaryczne zestawienie nieruchomości. 5. Dokumentację geodezyjną podziału nieruchomości należy wykonać i kompletować zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności: a) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r nr 80, poz. 721 z późniejszymi zmianami) b) art. 92-97 ustawy z dnia 12 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 46, poz. 543 z późn. zmianami) c) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości; standardami obowiązującymi w geodezji. 6.Termin realizacji poszczególnych zleceń zostanie uzgodniony każdorazowo pisemnie między Zamawiającym, a Wykonawcą. 7. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na wezwanie telefoniczne, co najmniej raz na dwa tygodnie. 8. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia. Odmowa odbioru zlecenia przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 9. Okazanie granic nowopowstałych działek przez Wykonawcę nastąpi na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego określonym w okresie 1 roku od uprawomocnienia się decyzji o podziale. 10. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników nieruchomości, w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego usługi. 11. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane usługi na okres 1 roku, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru usług. 12. Dane dotyczące realizacji przedmiotu zamówieniu w roku 2011: 1. 40 szt. projektów podziałów, 2. 12 zmian w ewidencji gruntów, 3. 58 szt. badania granic nieruchomości, 4. 14 szt. badania ksiąg wieczystych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9.000, 00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. - konto nr 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 Ustawy. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Wskazane jest dołączenie do oferty kserokopii złożonego dokumentu. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach