Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4492300, 032 4492399 , fax. 032 4492345
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I. Przedmiotem zamówienia jest ujawnienie własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji na terenie zajętym przez zbiornik Goczałkowicki. Zbiornik położony jest na terenie gminy Goczałkowice Zdrój, obręb Goczałkowice, karta mapy 9. Ewidencyjnie zbiornik ma powierzchnię ponad 3.245 ha. Działki znajdujące się pod zbiornikiem są wykazane w trzech księgach wieczystych Skarbu Państwa, około 300 zbiorach dokumentów oraz około 25 zamkniętych wykazach hipotecznych. Znajduje się w nich sumarycznie około 6500 działek. Księgi Wieczyste, wykazy i zbiory dokumentów znajdują się w Sądach Rejonowych w Cieszynie, Bielsku Białej i Pszczynie. Dokumenty geodezyjne znajdują się w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej w Cieszynie, Czechowicach Dziedzicach i Pszczynie.. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:a.Ujawnić w operacie ewidencji gruntów i budynków prowadzonym przez Starostę Pszczyńskiego wszystkich działek, które znalazły się w liniach rozgraniczających zbiornik Goczałkowicki. Należy posiłkować się archiwalnymi danymi katastralnymi pozyskanymi w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej w Cieszynie, Czechowicach Dziedzicach i Pszczynie. W chwili obecnej w ewidencji gruntów i budynków jest wykazana linia rozgraniczająca zbiornik (wykazana jako jedna działka ewidencyjna).b.Przygotowanie dokumentacji - wykazów zmian - do ujawnienia numerów zgodnych z TERT dla wszystkich działek znajdujących się w Księgach Wieczystych, wykazach i zbiorach dokumentów znajdujących się na terenie zbiornika.c.Ujawnienie w dokumentacji wieczystoksięgowej podziałów geodezyjnych ( około 150 Ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, wykazów) oraz odłączenie działek Skarbu Państwa do nowej Księgi Wieczystej.d.Przygotowanie dokumentów - wypisów i wyrysów, wykazów zmian gruntowych - dla wszystkich działek do założenia nowych Ksiąg Wieczystych oraz odłączenia z istniejących Ksiąg Wieczystych.e. Przygotowanie dokumentacji do scalenia nieruchomości w ramach jednej Księgi Wieczystej - scalenia wykonać w ramach każdego obrębu archiwalnego (katastralnego).f.Sporządzenie wniosków wieczystoksięgowych dla wszystkich zadań - w uzgodnieniu z Zamawiającym - spoczywa na Wykonawcy.g.Ustalenie podstawy nabycia na rzecz Skarbu Państwa dla wszystkich działek znajdujących się pod zbiornikiem Goczałkowickim.h.Uzgodnienie przebiegu granicy z Powiatem Cieszyńskim - występują enklawy będące własnością Skarbu Państwa dla których należy ujawnić odpowiednią przynależność do powiatu Cieszyńskiego lub Pszczyńskiego.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Zamawiający informuje, że zadanie winno być realizowane zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest finansowane z dotacji celowej Wojewody Śląskiego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) w terminie do dnia 26.09.2013r do godz. 11.00.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione:a.w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego:18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1.b.w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie. c.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.11. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach