Starosta Zawierciański ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551 , fax. 32 67 219 71
- Data zamieszczenia: 2015-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Zawierciański
ul. Sienkiewicza 34 34
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, fax. 32 67 219 71
REGON: 27625525200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów na obiekcie obejmującym miejscowości Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Zawierciu - Wydział Ksiąg Wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów na obiekcie obejmującym miejscowości Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica, w tym: Obręb Sławniów gmina Pilica - do regulacji ok. 450 (+/- 10%) ksiąg wieczystych, Obręb Wierzbica gmina Pilica - do regulacji ok. 200 (+/- 10%) ksiąg wieczystych Łącznie ok. 650 (+/- 10%) ksiąg wieczystych. Dla każdej księgi wieczystej należy przygotować po 2 różne wnioski (jeden do regulacji działu I KW , drugi do regulacji działu III KW) wraz z kompletem dokumentów. Projekt realizowany w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym dwie wsie: Sławniów, Wierzbica w gminie Pilica Powiat Zawierciański dot. działania Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (zmniejszenia/zwiększenia) zakresu prac do 10% ustalonego zakresu, bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia (wynagrodzenie ryczałtowe). Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany w szczególności do: a) Skompletowania dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zleceniodawcy, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu prawnego i faktycznego po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego. b) Sprawdzenia starych danych ewidencyjnych i wieczystoksięgowych oraz dokonanie ich porównania. c) W razie rozbieżności we wpisie w księdze wieczystej dot. tytułu prawnego do nieruchomości Zleceniobiorca zobowiązany jest zbadać Księgę/Księgi Wieczystej i wezwać właściciela/i do złożenia przez nich wyjaśnień oraz przedstawienia stosownych dokumentów. d) W przypadku rozbieżności w danych przedmiotowych m.in. takich jak: niekatulane dane dotyczące właścicieli w Dziale II księgi wieczystej np. brak wskazania spadkobierców, rozbieżności pomiędzy ewidencją gruntów posiadanych przez Zleceniodawcę z treścią księgi wieczystej etc. Zleceniobiorca zobowiązany jest do wezwania właściciela/i nieruchomości do złożenia wyjaśnień i poinformowania go/ich o konieczności zlecenia na jego/ich koszt geodecie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego uregulowania stanu faktycznego i prawnego księgi wieczystej, np. poprzez dostarczenie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, uregulowania kwestii dziedziczenia etc. e) Sporządzenia kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym 1 kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu - Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) niezbędnych do wykreślenia ostrzeżenia o scaleniu gruntów z działu III ksiąg wieczystych, f) Sporządzenia kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym jedna kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu - Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach), niezbędnych do sprostowania działu I księgi wieczystej, względnie II Działu Księgi wieczystej lub o zamknięcie księgi. g) Przygotowania innych koniecznych dokumentów - na wezwanie Sądu (w formie zarządzenia/zobowiązania/postanowienia etc.) - Wydziału Ksiąg Wieczystych, w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawniania nowego stanu prawnego w księgach wieczystych, również po zakończeniu terminu obowiązywania umowy. Zleceniobiorca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zleceniodawcy uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 15.00) wskazanego przez Sąd. h) Przedłożenia przygotowanych kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków, dokumentów i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego. i) Zleceniobiorca jest zobowiązany do systematycznego (cotygodniowego) przygotowywania i składania Zleceniobiorcy ustalonej z nim ilości wniosków i dokumentów dot. regulacji ksiąg wieczystych urządzonych dla nieruchomości, położonych w obrębie objętym scaleniem gruntów wymienionym w umowie. Zaniechanie tego obowiązku traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i może skutkować naliczeniem kar umownych z tego tytułu. j) Zleceniobiorca jest zobowiązany do usunięcia błędów i braków formalnych wniosków i pism na ewentualne wezwania Sądu (zarządzenia/postanowienia/zobowiązanie etc.) lub Zleceniodawcy, w terminie przez nich wskazanym. W przypadku gdy wezwanie w/w zakresie jest z Sądu Zleceniobiorca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zleceniodawcy uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ (do godziny 15.00) terminu wskazanego przez Sąd. k) Zleceniobiorca zobowiązuje się do bieżącego informowania na piśmie Zleceniodawcy o trudnościach w wykonaniu umowy Niezależnie od terminu skazanego w ust. 1, Zleceniobiorca obowiązany jest wykonać w ramach wynagrodzenia określonego w umowie czynności wskazane w pkt. g) i j), nawet jeśli termin realizacji zamówienia już minął, jak również inne czynności niezbędne do dokonania odpowiednich zmian w treści Księgi Wieczystej będących kontynuacją przygotowanych wniosków wieczysto księgowych przez Zleceniobiorcę. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie umową, treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z treścią złożonej oferty, a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i szczególną starannością oraz według standardów i norm w tym zakresie stosowanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość kar umownych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych nr: 2664/362 (KW KA1M/00071229/3), 2628/360 (KW KA1M/00077405/3), 2666/183 (KWKA1M/00077678/7) zajętych przez powierzchniowe wody płynące cieku Ornontowickiego - wł. Gmina Ornontowice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębu ewidencyjnego Podzamcze jednostka ewidencyjna Ogrodzieniec
Dodano: 2016-07-27 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.24.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.27.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - Budowa, nadbudowa i przebudowa obustronnych obwałowań przeciwpowodziowych wraz z odbudową cieku Goławieckiego, od ujścia (do rz. Wisły) do ul. Wawelskiej w m. Bieruń, Nowy, gm. Bieruń sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonywanie operatów szacunkowych w 2016r. na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części.
Dodano: 2016-07-19 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.21.2016.DG)
Dodano: 2016-06-27 - Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych - 7 zadań
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad. 1: Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości gruntowych. Zad. 2: Wykonanie wycen nieruchomości do różnych celów.
Dodano: 2016-06-23