Przetargi.pl
Regeneracja nawierzchni dróg wojewódzkich będących w administracji RDW w Hrubieszowie: Zad. 1. - Wykonanie regeneracji nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. państwa, na odcinku od km 54+807 do km 55+377 oraz od km 55+905 do km 60+335, dł. 5,000 km (Hrubieszów - Czerniczyn). Zad. 2. - Wykonanie regeneracji nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 852 Józefówka - Witków, na odcinku od km 00+000 do km 3+200, dł. 3,200 km (Józefówka - Grodysławice).

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regeneracja nawierzchni dróg wojewódzkich będących w administracji RDW w Hrubieszowie: Zad. 1. - Wykonanie regeneracji nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. państwa, na odcinku od km 54+807 do km 55+377 oraz od km 55+905 do km 60+335, dł. 5,000 km (Hrubieszów - Czerniczyn). Zad. 2. - Wykonanie regeneracji nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 852 Józefówka - Witków, na odcinku od km 00+000 do km 3+200, dł. 3,200 km (Józefówka - Grodysławice).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Regeneracja nawierzchni dróg wojewódzkich będących w administracji RDW w Hrubieszowie: Zad. 1. - Wykonanie regeneracji nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. państwa, na odcinku od km 54+807 do km 55+377 oraz od km 55+905 do km 60+335, dł. 5,000 km (Hrubieszów - Czerniczyn). Zad. 2. - Wykonanie regeneracji nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 852 Józefówka - Witków, na odcinku od km 00+000 do km 3+200, dł. 3,200 km (Józefówka - Grodysławice). Zgodnie z dokumentacjami projektowymi i przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do umowy. Wartość zamówienia: 590 162,29 zł W tym: Zad. 1. - 324 589,79 zł Zad. 2. - 265 572,50 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie przewiduje składania wadiów do powyższego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 3) Posiadają wiedzę i doświadczenie: a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) dysponowanie minimum 1 osobą, zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej dla każdego zadania osobno, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. b) dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: 1. Walec ogumiony samojezdny szt. 1. 2. Walec stalowy statyczny szt. 2. 3. Skrapiarka samojezdna szt. 1. 4. Skrapiarka ręczna szt. 1. 5. Rozsypywacz grysów samojezdny szt. 1. 6. Szczotka mechaniczna szt. 1. 7. Rozściełacz mas bitumicznych szt. 1. 8. Malowarka do oznakowania poziomego szt. 1. 9. Samochód samowyładowczy szt. 3. 10. Ładowarka szt. 1. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez niego czynności, zawierający min. informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy(dla każdego zadania ) dla branży drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 6) Wykaz potencjału technicznego. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jak również Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) . 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach