Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
- Data zamieszczenia: 2015-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań pn:Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 5129 E relacji Glinnik - Klęk -Dobra -Dobieszków - Imielnik z drogą krajową Nr 71 oraz Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 5120 E relacji Bratoszewice - Domaradzyn - Popów z drogą krajową Nr 14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 5129 E relacji Glinnik - Klęk -Dobra -Dobieszków - Imielnik z drogą krajową Nr 71 na odcinku około 33 m oraz przebudowie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 5120 E relacji Bratoszewice - Domaradzyn - Popów z drogą krajową Nr 14 na odcinku około 28 m. Wymienione prace budowlane muszą być realizowane jednocześnie. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: na drodze powiatowej Nr 5129 E obejmuje wykonanie m.in.: roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, mechanicznie, frezowanie nawierzchni mechanicznie, ułożenie rur osłonowych PVC, rura dwudzielna typu AROT - sieć teletechniczna, koryta pod warstwy konstrukcyjne, profilowanie i zagęszczenie podłoża, rozebranie przepustów rurowych, kanały z rur o podwójnej ściance - rury strukturalne, wykonanie ław fundamentowych żwirowych pod przepustami, podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych, wykonanie ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych dla przepustu, podbudowa z kruszy łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm, doc. 10 cm, podbudowa z kruszy łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm, oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, skropienie nawierzchni asfaltem - potrójne skropienie, podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa po zagęszczeniu 8 cm, doc. 10 cm, warstwa wzmacniająca z syntetycznej siatki zbrojeniowej o sztywnych węzłach zespolonej z włókniną, warstwa wiążąca z mieszanek mineralno - bitumicznych, gr. po zagęszczeniu 4 cm, warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych, gr. po zagęszczeniu 6 cm, doc. 5 cm, oczyszczenie rowów z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp, pobocza z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm, humusowanie i obsianie terenów płaskich na drodze powiatowej Nr 5120 E roboty budowlane obejmują m.in.: roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, mechanicznie, frezowanie nawierzchni mechanicznie, ułożenie rur osłonowych PVC, rura dwudzielna typu AROT - sieć teletechniczna, koryta pod warstwy konstrukcyjne, profilowanie i zagęszczenie podłoża, rozebranie przepustów rurowych, kanały z rur o podwójnej ściance - rury strukturalne, wykonanie ław fundamentowych żwirowych pod przepustami, podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych, wykonanie ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych dla przepustu, podbudowa z kruszy łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm, doc. 10 cm, podbudowa z kruszy łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm, oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, skropienie nawierzchni asfaltem - potrójne skropienie, podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa po zagęszczeniu 8 cm, doc. 14 cm, warstwa wzmacniająca z syntetycznej siatki zbrojeniowej o sztywnych węzłach zespolonej z włókniną, warstwa wiążąca z mieszanek mineralno - bitumicznych, gr. po zagęszczeniu 4 cm, doc. 8 cm, warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych, gr. po zagęszczeniu 6 cm, doc. 5, oczyszczenie rowów z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp, pobocza z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm, humusowanie i obsianie terenów płaskich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) projekcie budowlano - wykonawczym dla obiektu droga powiatowa nr 5129 E (przedmiar, OST, STWiORB) - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; oraz w 2) projekcie budowlano - wykonawczym dla obiektu droga powiatowa nr 5120 E (przedmiar, OST, STWiORB)- stanowiącym załącznik nr 10 SIWZ; 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 5. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 6. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale III SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 10. TERMIN WYKONANIA - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych, w następujących przedziałach czasowych: 20 dni lub 25 dni lub 30 dni - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 12. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 14. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju, jak w zamówieniu podstawowym. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - dr 5129E, dr 5120 E 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205. 6. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - w treści dokumentu muszą zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26