Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Piłsudskiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5762324, 5762281, 5766900 , fax. 82 576 23 24
- Data zamieszczenia: 2015-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 9 9
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 82 5762324, 5762281, 5766900, fax. 82 576 23 24
REGON: 00268139800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POMOC SPOŁECZNA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja talonów wydawanych dla osób i rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją talonów na zakup artykułów żywnościowych oraz rożnych produktów chemicznych w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie miasta Krasnystaw. Talony będą realizowane przez podopiecznych MOPS, którym w drodze decyzji administracji przyznano niepieniężną formę pomocy w postaci talonów. Talon będzie drukiem opracowanym i wydanym na specjalnym blankiecie przez Zamawiającego. Każdy talon pojedynczy będzie zawierał kwotę, numer, datę wystawienia, pieczęć firmową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, podpis osoby wystawiającej oraz adres miejsce realizacji talonu. Nie dopuszczamy możliwości wystawiania własnych talonów przez Wykonawcę. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wydanie talonów w ilości ok. 11.000 sztuk o nominale 10zł brutto. Talony winny być realizowane w placówkach handlowych na terenie miasta Krasnystaw. Wykaz placówek wraz z adresami winien być załączony do oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ.Wykonawca usługi musi zapewnić szeroki asortyment produktów między innymi: artykuły spożywcze, nabiał, pieczywo, mięso i jego przetwory (nie mrożone), ryby i przetwory rybne (nie mrożone), wędliny, warzywa, owoce, produkty chemiczne, itp., Talony nie mogą być wymieniane na pieniądze, nie wolno będzie Wykonawcy usługi wydawać reszty w pieniądzach, Niedopuszczalne jest wydawanie za talony używek, np.: alkoholu w tym piwa, papierosów. Do 5-go dnia każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu miesięczne rozliczenie zrealizowanych talonów w formie faktury, rachunku lub noty księgowej za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wymagane będzie załączenie zrealizowanych talonów wraz z potwierdzeniem ich realizacji. Zapłata za zrealizowane talony nastąpi przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, rachunku lub noty księgowej przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia, w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Wskazane wielkości mają charakter orientacyjny, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do dokonania zakupów w podanej ilości i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość punktów realizacji talonów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 4/Ż/2016
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożyw czych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby COZL
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-06-02 - Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim, ul. Świerdzowa 41, 23 - 300 Janów Lubelski.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Samorządowego Nr 1 im. Jana Brzechwy w Tomaszowie Lubelskim
Dodano: 2016-05-09 - 1/Ż/2016
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli
Dodano: 2016-04-11