Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-300 Jędrzejów, Mnichów 135
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 38-73-512 , fax. 41 38-73-512
- Data zamieszczenia: 2013-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Mnichów 135 135
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 38-73-512, fax. 41 38-73-512
REGON: 29116843200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody (1-szy etap uzdatniania) dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody /1-szy etap uzdatniania/ dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie. Zamówienie obejmuje wykonanie pełnego zakresu prac /robót budowlanych/ dotyczących przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody /montaż urządzeń 1-szego etapu uzdatniania/ dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja przetargowa określona /wymieniona/ w pkt. I.4 SIWZ, a ujmuje on między innymi : - ustalenie przebiegów, wymiarów, elementów instalacji i uzbrojenia podziemnego /istniejącego i projektowanego/, - odkopanie sieci istniejących w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie wykopów przed osunięciem się ziemi i dostępem osób postronnych. Roboty prowadzić tak, aby istniejące uzbrojenie nie uległo uszkodzeniu, - wykonanie nowego odcinka sieci wodociągowej /w ziemi/ z tworzyw sztucznych o średnicy wewnętrznej Dn=80 mm, na ciśnienie 10 barów, typ rur PE SDR17 PN10, - ustalenie lokalizacji projektowanych urządzeń technologicznych /wszystkich docelowych/, w pomieszczeniach przeznaczonych na ich instalowanie. Ustalenie wymiarów. Dostosowanie tych pomieszczeń wraz z istniejącym wyposażeniem i instalacjami /w których będą instalowane projektowane urządzenia technologiczne/ do możliwości zainstalowania docelowego urządzeń /z 3-ech etapów/, - dokonanie niezbędnego zakresu demontażu /rozbiórki/, po ustaleniu lokalizacji projektowanych urządzeń technologicznych /z 3-ech etapów/, oraz po ustaleniu przebiegów rur instalacji wodnych /sieci/ wewnątrz pomieszczeń. Materiały z rozbiórki /które nie będą ponownie zainstalowane/, usunąć z placu budowy i utylizować zgodnie z wymogami przepisów w tym zakresie, - zabezpieczyć plac budowy wewnątrz pomieszczeń przed dostępem osób postronnych oraz przed innymi zdarzeniami, - wykonanie nowych docelowych /etap 1÷3/ instalacji wodnych /sieci/ wewnątrz pomieszczeń. Instalacje te /sieci/ muszą być tak wykonane, aby umożliwiły w przyszłości wpięcie /włączenie/ do pracy urządzeń technologicznych przewidzianych do montażu w etapach 2 i 3-cim. Instalacje wykonać z rur stalowych ocynkowanych o średnicy wewnętrznej Dn=80 mm. Instalacje do umywalki i punktu czerpalnego, pozostawić istniejącą lub w razie konieczności dostosować do wymogów realizacji przedmiotu umowy. Wymóg ten dotyczy również instalacji c.o i wentylacji mechanicznej. Zawory odcinające na rurach wewnętrznych instalować w sposób umożliwiający ich wymianę bez konieczności demontażu rurociągu. Rury wodociągowe stalowe, wewnątrz pomieszczeń, zaizolować izolacją termiczną przeciwskroplinową /grubość izolacji na rurach w sąsiedztwie drzwi zewnętrznych, winna uwzględniać ewentualne przemarzanie rur/ - otuliny Therrmaflex FRZ z nacięciem wzdłużnym, o grubości ścianki 13 mm, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej, wraz z montażem zbiornika zewnętrznego na solankę. Kanalizację zewnętrzną oraz montaż zbiornika na solankę wykonywać tak, aby nie uszkodzić istniejącego uzbrojenia terenu. Lokalizacja zbiornika uwzględniać musi możliwości jego opróżniania samochodem asenizacyjnym, - naprawieni pomieszczenia w których prowadzono prace tj. naprawienie ścian, podłogi, stropu. Ściany i podłogi wyłożyć płytkami. Ściany i sufity /bez płytek/ pomalować, - wykonanie niezbędnego zakresu instalacji elektrycznych, dla podłączenia projektowanych urządzeń technologicznych, - zamontowanie projektowanego urządzenia technologicznego 1-go etapu tj. zestawu filtra do usuwania azotanów wraz ze zbiornikiem solanki i podłączenie go do instalacji. Montaż wykonać zgodnie z wytycznymi producenta, - dokonanie niezbędnych rozcięć i połączeń w sieci wodociągowej w ziemi, oraz podłączenie hydrantu pożarowego zewnętrznego DN 80 /istniejącego/, - dokonanie prób ciśnieniowych i pomiarów elektrycznych /o ile zaistnieje potrzeba/, oraz przeprowadzenie badania wody na koszt Wykonawcy, - zasypanie wykopów i uporządkowanie placu budowy. Teren doprowadzić do stanu pierwotnego, - wykonanie innego drobnego zakresu prac, który może wyniknąć z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, - opracowanie niezbędnych dokumentów wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego, do istniejących książek paszportowych, istniejących hydrantów oraz uzyskanie /przy udziale Zamawiającego/ decyzji Urzędu Dozoru Technicznego, zezwalającej na ich eksploatację po modernizacji - o ile taka potrzeba zaistnieje, Opracowanie niezbędnych dokumentów wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego dla odbioru innych urządzeń podlegających kontroli Urzędu Dozoru Technicznego - o ile taka potrzeba zaistnieje, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją rurociągów w ziemi, - dokonanie rozruchu instalacji oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, - opracowanie instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń. Zastrzega się prawo do wprowadzenia w trakcie prowadzenia robót nieistotnych odstąpień od projektu w/g którego realizowany jest przedmiot zamówienia. Wykonywane roboty oraz stosowane technologie muszą uwzględniać wymagania przepisów i norm oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.. Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym. W związku z tym Wykonawca winien : prowadzić roboty w sposób ciągły /z przerwą nocną/, a ich czasookres oraz kolejność wykonywania uzgodnić z Zamawiającym, organizować prace w taki sposób, aby były one jak najmniej uciążliwe dla osób przebywających w DPS Mnichów. Wykonawca do minimum ograniczy przerwy w pracy istniejącego systemu zasilania w wodę obiektów Zamawiającego, rozwiązania prowizoryczne wykonywać tak aby umożliwiały one funkcjonowanie obiektu oraz zapewniały warunki egzystowania pensjonariuszom Domu Pomocy Społecznej. roboty prowadzić tak, aby przerwa w dostawie wody z istniejącej sieci wodociągowej Zamawiającego, nie była dłuższa niż 5-6 godzin na dobę. W innym przypadku Wykonawca na swój koszt, zabezpieczy awaryjną dostawę wody zdatnej do spożycia przez ludzi /woda ma posiadać badanie stacji sanitarno-epidemiologicznej/, ze zbiornika Wykonawcy /na wodę do picia/, posiadającego atest PZH. Wodę ze zbiornika należy zabezpieczyć w ilości min. 4,5 m?/dobę. O ile zaistnieje konieczność zbiornik ten musi być dostosowany do pracy w ujemnych temperaturach otoczenia. Koszty badań wody i koszty zbiornika obciążać będą Wykonawcę. Woda pitna w zbiornika spełniać musi wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. /Dz.U Nr 61, poz.417 z 2007 r./, w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa : a/ niniejsza specyfikacja techniczna, b/ dokumentacja projektowa, c/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d/ przedmiar robót, e/ wizja lokalna przedmiotu zamówienia przeprowadzona przez Wykonawcę, w celu ustalenia przez Wykonawcę zakresu robót do wykonania, które Wykonawca ujmie w swojej ofercie. Dokumenty wymienione w pkt. a - d, w S.I.W.Z noszą nazwę /projekt/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu wadium obowiązuje. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 2100,- zł. PLN /słownie : dwa tysiące sto złotych PLN/ 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r./. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wnieść do dnia 18.07.2013 r. włącznie, /termin 3 dni przed upływem terminu składania ofert/, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : 24 1240 4416 1111 0000 4960 5879, z tytułem /Wadium w postępowaniu ozn. UW-1/2013 /. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania konta. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze, musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl /podstrona: -jedn.org.powiatu, -dom pom. społ., -zamów.publicz.,-rob. bud/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26