Przetargi.pl
RDWNS-271-1-2/10 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 70
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4435860 , fax. 018 4442054
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu
    ul. Kilińskiego 70 70
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4435860, fax. 018 4442054
    REGON: 00058889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDWNS-271-1-2/10 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, objętych: a/ zadaniem nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 957, 958, 959, 960, 961, 962: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin) - 6 400 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 250 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 42 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 70 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 382 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 382 m2. b/ zadaniem nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 968, 969: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin) - 1 400 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 300 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 8 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 30 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 1 400 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 1 400 m2. c/ zadaniem nr 3 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 971, 975, 981: - Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin) - 1 440 m2. - Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm - 600 m2. - Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2) - 10 Mg. - Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm) - 30 m2. - Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia głębokość frezowania 4cm - 600 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2 - 600 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 500,00 PLN, w tym: zad. nr 1 - 2 100,00 PLN, zad. nr 2 - 1 200,00 PLN, zad. nr 3 - 1 200,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie dróg, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty na jedno, dwa lub trzy zadania, Wykonawca musi dysponować odpowiednio jedną, dwoma lub trzema osobami uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika robót. 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zmówienia . 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określone warunki winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ wraz ofertowym wg wzoru - zał. nr 3.1, 3.2, 3.3 SIWZ zobowiązani są w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 2)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru zał. nr 5 SIWZ. 3)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2. 5)Dowód wpłaty wadium. 6)W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków w postępowaniu - cz. II pkt. 1 podp. 1)2)3) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w cz. III pkt 1 podp. 1), 4). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. III pkt. 1. SIWZ: 1)w podp. 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 podp. 1a) i 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w cz. II pkt 2 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularz ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ) oraz kosztorys ofertowy (zał. nr 3.1, 3.2, 3.3 SIWZ) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednym opakowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach