Przetargi.pl
Ramowy plan utrzymania rzeki Nysy Łużyckiej od km 40,500 do km 74,334

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ramowy plan utrzymania rzeki Nysy Łużyckiej od km 40,500 do km 74,334
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji projektowej o nazwie: Ramowy plan utrzymania rzeki Nysy Łużyckiej od km 40,500 do 74,334 dla danych dotyczących strony polskiej i strony niemieckiej. Ramowy plan utrzymania rzeki Nysy Łużyckiej ma mieć charakter opracowania transgranicznego, które będzie uwzględniało aspekty prawne oraz informacje dla strony polskiej i niemieckiej. Jego celem jest utrzymanie i polepszenie funkcjonalności rzeki, jak również wdrożenie celów stawianych przez Ramową Dyrektywę Wodną, Dyrektywę Flora- Fauna-Siedlisko oraz Dyrektywę w sprawie ochrony przeciwpowodziowej. Dokument ten jest kontynuacją opracowanego w 2008 roku Ramowego planu utrzymania rzeki Nysy Łużyckiej od km 9,500 do 40,500, który był opracowaniem pilotowym, wykonanym na zlecenie Ministerstwa Środowiska Kraju Związkowego Brandenburgii. Z tego powodu powinien on mieć podobną formę i kolejność. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.950,00 złotych (słownie: tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie, o zakresie i rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. opracowanie obejmujące inwentaryzację zabudowy na rzekach i planowane działania dotyczące utrzymania rzeki o podobnej wielkości o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie ww. usług. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanym personelem - minimum 1 pracownik z uprawnieniami projektowymi (specjalizacja budownictwo wodne, hydrologia) ze stażem pracy min 5 lat w projektowaniu (samodzielna funkcja techniczna). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. : referencje); 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień; 8. Dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 12. Formularz ofertowy; 13. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach