Miasto Oleśnica ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7982100 , fax. 071 7982117
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
Rynek-Ratusz
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 7982100, fax. 071 7982117
REGON: 93193473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienia granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/23/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienia granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów (zmiana sposobu użytkowania części działek, połączenia działek itp.) dla Miasta Oleśnicy. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres, termin i miejsce wykonywania prac. Zamawiający przewiduje: 1) podziały nieruchomości: a) na dwie działki - 4 szt.; b) od trzech do czterech działek - 6 szt.; c) od pięciu do ośmiu działek - 2 szt.; d) od dziewięciu do szesnastu działek - 2 szt. 2) wznowienie granic nieruchomości: a) do czterech punktów - 4 szt.; b) od pięciu do ośmiu punktów - 7 szt.; c) od dziewięciu do 12 punktów - 2 szt.; d) powyżej 12 punktów - 1 szt. 3) modernizacja operatu ewidencji gruntów: a) do dwóch działek - 11 szt.; b) trzy działki - 4 szt.; c) cztery działki - 4 szt.; d) pięć działek - 3 szt.; e) sześć działek - 5 szt.; f) siedem działek - 2 szt.; g) osiem działek - 1 szt.; h) dziewięć działek - 1 szt.; i) dziesięć działek i więcej - 1 szt. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: po podpisaniu umowy w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 1.100,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz którzy złożą następujące dokumenty. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/ nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej dziesięciu dokumentacji podziału nieruchomości, zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia określone w art. 43 pkt 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ; 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Radwanice
Dodano: 2016-06-01 - Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Grębocice, dostosowujące istniejącą bazę do obowiązujących przepisów prawa wraz z modernizacją bazy ewidencji gruntów i budynków
Dodano: 2016-05-31 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego. ZZK-WP/3400/65/16
Dodano: 2016-05-23 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego (3 zadania). ZZK-WP/3400/56/16
Dodano: 2016-05-10 - Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Grębocice, dostosowujące istniejącą bazę do obowiązujących przepisów prawa wraz z modernizacją bazy ewidencji gruntów i budynków
Dodano: 2016-04-18 - Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych oraz inwentaryzacja przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2016-03-31 - Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy na obszarze gminy Wołów
Dodano: 2016-03-25 - Dokumentacja projektowa - Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie miasta - renowacja i odnowa części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2016-01-08 - Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Gaworzyce, dostosowujące istniejącą bazę do obowiązujących przepisów prawa
Dodano: 2015-09-30