Przetargi.pl
PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2254600 , fax. 42 2254669
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 2254600, fax. 42 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w istniejącym obiekcie mających za zadanie przywrócenie jego wartości użytkowych - funkcjonalności i sprawności technicznej oraz zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania w przyszłości. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PABIANICACH opracowanej przez Pracownię Melioracyjną Melioprojekt składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych, załączonych do niniejszej SIWZ. 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe elementów umocnień betonowych dna i skarp zbiornika (basen betonowy, nabrzeża itp.), elementów betonowych ukształtowania terenu przyległego do zbiornika (trybuna widokowa) oraz nawierzchni chodnikowych wraz z transportem i zagospodarowaniem powstałych w wyniku prowadzonych prac odpadów ; 2) roboty ziemne - odmulenie dna zbiorników wraz kształtowaniem odtworzeniem linii brzegu wraz z transportem i zagospodarowaniem urobku powstałego w wyniku prowadzonych prac; 3) stabilizacja linii brzegu stawu zbiornika nr 1 poprzez wykonanie odcinkowego nabrzeża ze stalowej ścianki szczelnej wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych; 4) remont budowli upustowej; 5) wykonanie odtworzenie miejsca do plażowania; 6) wykonanie odtworzenie nawierzchni ciągów pieszych; 7) modernizacja rowu dopływowego wraz z budowlami; 8) zagospodarowanie terenu wokół zbiorników wodnych. 3.3. Przed rozpoczęciem procesu opróżniania zbiorników z wody, Wykonawca jest zobligowany do uzgodnienia z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem terminu i procedury odłowu końcowego ryb ze zbiorników ze wskazaną przez Zamawiającego jednostką nadzoru przyrodniczego, która dokona na zlecenie Zamawiającego odłowu ryb ze zbiorników. 3.4 Prace winny być prowadzone w sposób jak najmniej ingerujący w teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Teren budowy powinien być ograniczony do niezbędnego minimum pozwalającego na bezpieczną realizację robót, w należyty sposób oznakowany i wygrodzony. Określenie maksymalnego obszaru jaki Zamawiający oddaje do dyspozycji Wykonawcy dla organizacji budowy i prowadzenia robót określa załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pabianicach, ul. Bugaj 110. 3.6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36- miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3.7. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), zgodnie z przyjętymi założeniami w harmonogramie rzeczowo finansowym przedłożonym na etapie składania oferty przez Wykonawcę (wzór w siwz), 2) Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowy lub końcowy bez uwag, 3) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4) Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej. 3. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 4. Odpady powstające w trakcie robót Wykonawca będzie usuwał, wywoził i utylizował we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy PZP, w szczególności: 8.1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006. 8.3. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna winien być złożony siedzibie Zamawiającego- w Biurze Obsługi Interesantów przy ul. Zamkowej 16 w Pabianicach, w odrębnej, zamkniętej kopercie zawierającej informacje dotyczące podmiotu wnoszącego wadium oraz informację o treści: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH 8.4. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uzna obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego lub złożenie w siedzibie Zamawiającego- w Biurze Obsługi Interesantów przy ul. Zamkowej 16 w Pabianicach, innego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie przed upływem terminu przeznaczonego na składanie ofert. 8.5. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwagi: Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach