Przetargi.pl
Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-457 Warszawa, Ul. Czereśniowa 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8639837 , fax. 022 8639837 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
    Ul. Czereśniowa 35 35
    02-457 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8639837, fax. 022 8639837 w. 110
    REGON: 01082724600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, porcjowanie i dostarczenie transportem Wykonawcy posiłków wykonanych z produktów własnych Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy pod adresy wskazane przez Zamawiającego. 2.Zamówienie obejmuje codzienne przygotowywanie gorących posiłków - obiadów - we wszystkie dni robocze (oprócz sobót, niedziel i świat), w ilości wskazanej poprzedniego dnia przez Zamawiającego, dopuszcza się sporządzanie zamienników z produktów gotowych po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym, z zastrzeżeniem pkt 3. 3.Wyjątkiem są osoby wskazane przez Zamawiającego i spożywające posiłek w stołówce Wykonawcy w godzinach 12.00 - 15.30 w ilości ok. 80 obiadów dziennie, przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty włącznie, w tym 5 obiadów powinno być obiadami mięsnymi, a 1 obiad bezmięsny. 4.Szacunkowa ilość wydawanych posiłków dziennie: 250 sztuk. 5.Obiady opisane w pkt 3.3 winny być skomponowane w następujących proporcjach: 1)4 x w tygodniu obiady mięsne, 2)1 x w tygodniu (piątek) obiad bezmięsny, z zastrzeżeniem pkt 3. 6.Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia i składać się każdorazowo z dwóch dań - zupy z pieczywem i drugiego dania wieloskładnikowego oraz kompotu/napoju lub owoców. 7.Wartość kaloryczna obiadu powinna być zgodna z normami obiadowymi i uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 40 roku życia tj. 1200 kcal, przy zachowaniu następującej gramatury zestawu obiadowego 1) obiad mięsny: zupa - 0,5 l, pieczywo - 20dkg, mięso surowe- 15 dkgziemniaki surowe - 30 dkg, surówka - 15 dkg, kompot/napój lub owoc, np. jabłko 1 szt. - 200 ml 2) obiad bezmięsny: zupa - 0,5 l, pieczywo - 20 dkg, np. pierogi, naleśniki, krokiety - 30 dkg. 8.Przedmiot zamówienia nie obejmuje posiłków (obiadów) regeneracyjnych w rozumieniu właściwych przepisów. 9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania obiadów na następujących warunkach: 1)część przygotowanych przez Wykonawcę obiadów - w ilości wskazanej odrębnie przez Zamawiającego, Wykonawca dostarcza w termosach zabezpieczonych we własnym zakresie przez Wykonawcę i środkiem transportu Wykonawcy z uwzględnieniem następujących adresów i godzin: a)ul. Robotnicza 15, Warszawa - godzina 11.30, ok. 35 obiadów dziennie, b)ul. Potrzebna 10, Warszawa - godzina 11.45, ok. 35 obiadów dziennie, c)ul. Astronautów 17, Warszawa - godzina 12.00, ok. 30 obiadów dziennie. 2)część przygotowanych przez Wykonawcę posiłków w ilości wskazanej odrębnie przez Zamawiającego, Wykonawca porcjuje na zestawy obiadowe i dostarcza w menażkach zabezpieczonych we własnym zakresie przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że napój winien być w naczyniu jednorazowym zamykanym, a pieczywo powinno być zapakowane w torebkę jednorazową, transportem Wykonawcy pod adres; Warszawa, ul. Czereśniowa 35 w dwóch turach dziennie w następujących godzinach: a)godzina 11.00 - pierwsza tura, ok. 35 obiadów, b)godzina 13.00 - druga tura ok. 35 obiadów. 10.Dostarczone podopiecznym OPS obiady powinny być zawsze gorące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone i estetyczne. 11.Zamawiający przyjął, iż w 2010 r. będzie 255 dni roboczych, w których będą dostarczane posiłki z zastrzeżeniem, że obiady wydawane w stołówce Wykonawcy będą wydawane przez 304 dni - dotyczy to 80 posiłków dziennie. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 10- ciu dniach z możliwością zamiany kolejności posiłków. 13.Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia przykładowego jadłospisu na okres kolejnych 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) oraz dodatkowy jadłospis na posiłki wydawane w stołówce Wykonawcy w soboty. 14.Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu do akceptacji jadłospis najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem realizacji 10-dniowego jadłospisu. 15.Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia tj.: 1)lokal kuchenny wyposażony w niezbędne urządzenia do przygotowywania obiadów, 2)środek transportu (pojazd) przystosowany do przewozu żywności - obiadów, 3)lokal - stołówkę na co najmniej 80 osób zlokalizowany w granicach m. st. Warszawy, w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 16.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w uzasadnionych przypadkach suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek (obiad) po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. 17.Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem kadrowym, tj. personelem posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1)technologa żywienia; Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów potwierdzających kwalifikacje w wyżej wskazanym zawodzie tj. kopii dyplomu, świadectwa uprawniającego do wykonywania zawodu, 2)kucharza; Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów potwierdzających kwalifikacje w wyżej wskazanym zawodzie - tj. kopii dyplomu, świadectwa uprawniającego do wykonywania zawodu, 3)kierowcę; Zamawiający wymaga załączenia do oferty ważnego dokumentu uprawniającego do wykonywania zawodu i potwierdzającego kwalifikacje kierowcy. 18.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania dokumentu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania zakładu produkcyjnego (lokalu, pomieszczenia) niezbędnego do przygotowywania posiłków w zakresie zbiorowego żywienia stwierdzającego spełnienie wymogów sanitarno-higienicznych określonych odrębnymi przepisami. 19.Wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji jadłospis najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem realizacji 10-dniowego jadłospisu oraz dodatkowo jadłospis na posiłki wydawane w soboty. 20.Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 uPzp.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt 6 niniejszej SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach złożonej oferty składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 uPzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz co najmniej 2 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz usług wykonanych w tym okresie, których rodzaj i wartość była, nie mniejsza niż wartość złożonej oferty przez Wykonawcę, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie według wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 7)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji wskazującymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia zgodnie z wymogami określonymi w ppkt 3.18 SIWZ - sporządzony według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, 8)wykaz podwykonawców - sporządzony według wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ, 9)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.Wykaz innych dokumentów, które zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy wraz ze złożoną ofertą: 1)dokument Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania zakładu produkcyjnego (lokalu, pomieszczenia) niezbędnego do przygotowywania posiłków w zakresie zbiorowego żywienia stwierdzający spełnienie wymogów sanitarno-higienicznych określonych odrębnymi przepisami, 2)oświadczenie, o dysponowaniu lokalem kuchennym do wykonania zamówienia wyposażonym w niezbędne urządzenia do przygotowywania obiadów oraz środkiem transportu (pojazdem) przystosowanym do przewozu żywności - obiadów; 3)przykładowy jadłospis na okres kolejnych 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) oraz dodatkowy jadłospis na posiłki - obiady wydawane w stołówce wykonawcy, w soboty, 4)parafowaną każdą stronę wzoru umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach