Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa w ulicy Reymonta (część Zadania 2) - Etap II Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa

Miasto Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
    05-420 Józefów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
    REGON: 01326872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa w ulicy Reymonta (część Zadania 2) - Etap II Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja Etapu II Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Józefowa polegająca na budowie kanalizacji sanitarnej w ulicy Reymonta (Część z Zadania 2 Projektu - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Jarosław Północny i Rycice).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 3500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 2.1). Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w wysokości: co najmniej 10 pracowników. 2.2). Posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości: co najmniej 2 osób. 2.3). Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywania przez nich czynności (wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zgody tych osób na udział w wykonaniu przedmiotowego zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy): (i) Przedstawiciel Wykonawcy - winien posiadać następujące kwalifikacje : 1) co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w sektorze gospodarki wodno - ściekowej, w tym 5 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych, (ii) Kierownik Budowy - winien posiadać następujące kwalifikacje: 1) co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w robotach liniowych, w tym co najmniej 4 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. (iii) Kierownik Robót w zakresie budowy sieci wod-kan - winien posiadać następujące kwalifikacje : 1)co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wod-kan na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Sanitarnych, 2)posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. (iv) Kierownik Robót Drogowych - winien posiadać następujące kwalifikacje 1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -w zakresie wystarczającym do kierowania robotami drogowymi, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. (v) Specjalista ds. Przygotowania Harmonogramów i Rozliczeń - winien posiadać następujące kwalifikacje : 1) posiadać doświadczenie w przygotowaniu harmonogramów i rozliczeń kosztów budowy, Dopuszcza się łączenie powyższych funkcji pod warunkiem spełnienia niezbędnych wymagań. Wszyscy specjaliści wymagani w ofercie powinni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. 2.4). Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane obejmujące: -sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub ogólnospławnej o łącznej długości co najmniej 500m wykonanych w maksymalnie dwóch zadaniach. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100% wartości złożonej oferty. b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zakres odpowiedzialności określa art. 415 i 471 Kodeksu cywilnego). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej musi złożyć każdy z nich. 6.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 7.Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego. 8.Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik 5 do IDW wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą wykonywać zamówienie stosownie do zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r. , Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów z wyłączeniem Przedstawiciela Wykonawcy oraz Specjalisty ds. Przygotowania Harmonogramów i Rozliczeń, oraz załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych przez Zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik 6. 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia ww. dokument może być złożony: przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną- jedynie w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 11.Informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 12.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia o wartości, co najmniej równej wartości oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach