Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W GMINIE PRZASNYSZ

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W GMINIE PRZASNYSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - przygotowanie posiłków obiadowych składających się z : drugiego dania przez dwa dni w tygodniu, zupy z wkładką przez trzy dni w tygodniu, - dostawa gorących posiłków zapakowanych w pojemniki dostawcy . ( Do każdej porcji należy zapewnić komplet jednorazowych naczyń i sztućców.) Godziny dostarczenia posiłków uwzględniające rozkład zajęć dydaktycznych dostawca uzgodni z dyrektorami szkół i przedszkoli. - odbiór (następnego dnia ) zużytych opakowań i sztućców. Wydawanie posiłków i sprzątanie pomieszczeń szkoły zapewnią we własnym zakresie Lokalizacja szkół :(orientacyjną ilość posiłków podano w nawiasach): - Leszno (27) - Nowa Krępa (84) - Obrąb (10) - Bogate (48) - Mchowo (13) Lokalizacja przedszkoli - Karwacz (14) - Dobrzankowo (7) - Stara Krępa (17)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), tj.: 1) posiadają wymagane ustawami uprawnienia do wykonania działalności stanowiącej przedmiot przetargu. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, wykonawca musi wykazać , że w okresie trzech lat - lub w okresie prowadzenia działalności jeśli trwa krócej niż 3 lata - wykonał co najmniej trzy usługi w zakresie żywienia zbiorowego. Każde z tych zamówień powinno obejmować grupę nie mniejszą niż 100 osób. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że brak ich uzupełnienia skutkowałby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta ( sporządzona na załączonym formularzu ) wraz z ceną za jeden posiłek. Cena brutto za jeden posiłek musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT. 2. Oświadczenie - na załączniku nr 1 - z art. 24.1 pkt. od 1 do 9, art. 24.2 oraz art. 22.1 ustawy. 3. Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku spółki cywilnej, obowiązuje załączenie umowy spółki. 4 Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektor Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem 5 Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach zamówień o profilu i złożoności zbliżonej do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego przetargu. Przez zbliżony profil Zamawiający rozumie realizowanie zamówień w zakresie żywienia zbiorowego dla co najmniej 100 osób. 6 Przykładowy jadłospis obejmujący okres dwóch tygodni uwzględniający wymogi kaloryczne posiłków, urozmaicenie posiłków. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia na podstawie przedstawionego jadłospisu z możliwością odstępstw uwzględniającą sezonowe zmiany na rynku warzyw i owoców. 7. Parafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach