Przetargi.pl
Prowadzenie bieżącej konserwacji centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych wraz z usuwaniem bieżących awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bieżącej konserwacji centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych wraz z usuwaniem bieżących awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych wraz z usuwaniem bieżących awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1; 1A do SIWZ oraz w wykazie budynków przeznaczonych do konserwacji załącznik nr 2 do SIWZ. Powierzchnia grzewcza ogółem 44 282,63 m2 w tym użytkowa 9 094,72 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: (Ocena spełnienia poniższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.) 6.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.2. Dysponują lub będą dysponować pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadają świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku dozoru i eksploatacji w przypadku wykonywania zamówienia oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie kserokopii właściwych uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku dozoru i eksploatacji, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia pracownika posiadającego w/w uprawnienia wraz z jego uprawnieniami - załącznik nr 6. 6.3.Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania minimum 2 usługi prowadzenia bieżącej konserwacji centralnego ogrzewania, polegające na: wykonywaniu bieżących napraw instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych i użytkowych przez co najmniej 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego o zakresie, technologii, złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 70 tys. złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. 6.4. Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia - minimum 3 osoby w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 6 oraz pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego, jeżeli wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 6.5.Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 tys złotych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest: -Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. -Spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. -W przypadku zatrudnienia podwykonawców zawarcie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia robót będących przedmiotem umowy. -Złożenie oświadczenie o zdolności do przystąpienia do usuwania awarii w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3. 9.1.2.Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7 oraz w przypadku zatrudnienia podwykonawców, umowę lub projekt umowy z podwykonawcami (dotyczy również spółek cywilnych). 9.1.3.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 9.1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu, minimum 2 usług określonych w pkt. 6.3. niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 9.1.6.Dokumenty potwierdzające, iż roboty wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) zawierające nazwę inwestora, datę rozpoczęcia i zakończenia robót, adres wykonywania robót; 9.1.7.Uprawnienia budowlane pracowników do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku dozoru i eksploatacji. 9.1.8.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.9.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia , posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzających spełnienie warunków określonych w pkt 6.2 i 6.4 opracowany wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 6; 9.1.11. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wymienionym w pozycji 9.1.10 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.1.12.Zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób przeznaczonych do kierowania robotami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ubruttowiona stawka roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach