Przetargi.pl
PRZETARGU NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE ZGODNIE Z PLANEM FINANSOWYM ZAKŁADU REMONTÓW INSTALACJI SANITARNYCH ORAZ W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI : KONSERWACJI, NAPRAW, ZABEZPIECZEŃ I REMONTÓW AWARYJNYCH INSTALACJI SANITARNYCH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2010 R.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek ogłasza przetarg

  • Adres: 90-037 Łódź, ul. Wysoka 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 674-32-42 , fax. 042 674-33-37
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek
    ul. Wysoka 44 44
    90-037 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 674-32-42, fax. 042 674-33-37
    REGON: 47053434100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmwwr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARGU NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE ZGODNIE Z PLANEM FINANSOWYM ZAKŁADU REMONTÓW INSTALACJI SANITARNYCH ORAZ W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI : KONSERWACJI, NAPRAW, ZABEZPIECZEŃ I REMONTÓW AWARYJNYCH INSTALACJI SANITARNYCH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2010 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Prace remontowe sieci wod-kan wykonywane będą na zlecenie zamawiającego na podstawie przedmiarów robót sporządzanych każdorazowo przez Inspektora Nadzoru i rozliczane odrębnymi umowami. 2. Zakres świadczonych usług konserwacyjnych obejmuje stałą realizację bieżącej konserwacji budynków stanowiących własność Skarbu Państwa, Gminy Miejskiej, współwłasnych i prywatnych, administrowanych przez ZGM Widzew Wodny Rynek 3. Dokonywanie w częściach wspólnych nieruchomości oraz w lokalach stanowiących własność Skarbu Państwa i Gminy Miejskiej następujących czynności: 1) usuwanie usterek i awarii: wodno-kanalizacyjnych co i cw gazowych 2) konserwacji instalacji z.w., c.w., gazowej, w zakresie pionów i instalacji wewnętrznej mieszkań stanowiących własność Miasta, usuwanie skutków awarii 3) zabezpieczenie obiektów przed okresem zimowym (udrażnianie studzienek wodno-kanalizacyjnych, instalacji deszczowej oraz instalacji w pralniach i wc). 4) dokonywanie odczytów wodomierzy, gazomierzy, 5) zgłaszanie do Zamawiającego zauważonych usterek i innych nieprawidłowości, 4. Szczegółowy wykaz prac wchodzących w zakres bieżącej konserwacji i napraw oraz ich cenę określa cennik, który stanowi integralną część umowy. 5. Zaopatrzenie w materiały oraz transport obciążają Wykonawcę. 6. Rozliczenie prac na podstawie cennika jednostkowego ofertowego ustalonego w oparciu o: stawki r-g, Ko, Zysk - wg stawek oferowanych, Materiał i Kz - maksymalnie do wysokości wartości średnich ogólnokrajowych właściwych dla danego rodzaju robót wg wydawnictwa Sekocenbudu z okresu realizacji prac. W przypadku zlecenia w ramach konserwacji prac, które nie zostały ujęte w cenniku, rozliczenie winno nastąpić w oparciu o ogólne zasady kosztorysowania robót budowlanych: a) w całości odrębnym kosztorysem, jeśli żadna z poszczególnych pozycji nie występuje w cenniku konserwacji b) jeśli część pozycji występuje w cenniku, to winny one być rozliczone wg niego a pozostałe, każda odrębnie, winny być wycenione kosztorysem wg KNR lub innym odpowiednim. Wszystkie pozycje cennika winny ujmować prace przygotowawcze i towarzyszące jak; przygotowanie podłoża, zabezpieczenie podłóg, rusztowania do 4,5 m, wniesienie materiałów, wyniesienie rumowia, rozłączenie i połączenie przewodów, gwintowanie rur, zastosowanie materiałów pomocniczych (np. kształtki przy montażu zaworów), sprawdzenie instalacji po wykonanej robocie itp. 7. Właściciel firmy wykonującej zlecenie lub osoba przez niego upoważniona winna być obecna w Zakładzie codziennie w godz. 7:30 - 8:30 i 14:00 - 14:30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł Wadium należy wnosić do dnia 14.12.2009 r. do godz. 1400.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają poniższe minimalne wymagania: a. Wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali minimum trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł każde, zbliżonych zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia. b. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. 2. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 3. Załączą dokumenty wymienione w p-kcie 6. 1. Sposób oceny oferty - wg kryterium: a) cena wynikająca z formularza cenowego - 50% b) cena wynikająca ze stawki (roboty nie objęte formularzem cenowym) - 50% 2. Sposób oceny warunków udziału - wg kryterium: 0 - 1 Zamawiający oceni i porówna oferty, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawnymi, SIWZ i nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował ceną. 2. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100% wynikająca z liczby punktów po uwzględnieniu wag za: - cenę wynikającą z formularza cenowego (cennika) - 50% - cenę wynikającą ze stawki z narzutami (roboty nie objęte formularzem cenowym) - 50% 4. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi - 100 pkt. 5. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły Lp cena = Lp cena 1 + Lp cena 2 cena oferowana minimalna wg cennika Liczba punktów Cena 1 = ------------------------------------------------ x 50 cena oferty badanej wg cennika cena oferowana minimalna wg stawki Liczba punktów Cena 2 = ---------------------------------------------- x 50 cena oferty badanej wg stawki 6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta przy spełnieniu wszystkich warunków będzie miała najwyższy bilans punktowy. 7. W pierwszej kolejności oferty będą podlegały ocenie spełnienia warunków formalnych -spełniających warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 8. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert; 9. Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje nie odpowiadają prawdzie. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 12. Oferty, których nie odrzucono zostaną poddane procedurze zgodnie z kryteriami oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć w myśl art. 22.1. oświadczenie, że: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1, 24.2 ustawy- załącznik nr 4 5) jest dyspozycyjny minimum sześć dni w tygodniu, 6) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605; zmiany: Dz. U. z 2008 r. Nr. 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymaga się: ­ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt. 1. i 3. muszą być złożone przez każdy podmiot; ­ pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie i ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; c. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł każde zbliżonych zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia, popartych referencjami (dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie); z podaniem ich wartości i rodzaju, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5), b. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa i.wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 8), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, i.wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; e. dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ­ kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień instalacyjnych i gazowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kserokopia zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. Uprawnienia winny być potwierdzone podpisem osoby przyjmującej na siebie obowiązki wynikające z zamówienia i figurujące na uprawnieniach. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) bilans lub rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac na kwotę co najmniej 100 000,00 zł; c) w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 4. Ponadto: 1. formularz cenowy wg wzoru zamawiającego, z cenami za poszczególne elementy zamówienia oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty(załącznik nr 2) 2. oświadczenie o sposobie realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7), 3. parafowany projekt umowy (załącznik nr 9, 9a), 4. parafowany zakres czynności objęty przedmiotem zamówienia (załącznik nr 3). Brak któregokolwiek z dokumentów powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmwwr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach