Przetargi.pl
Przetarg ZP/95/2015 NA wymianę i naprawę stolarki drzwiowej do budynków i lokali mieszkalnych i użytkowych w Łodzi

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-024 Łódź, ul. Wielkopolska 53
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty
    ul. Wielkopolska 53 53
    91-024 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg ZP/95/2015 NA wymianę i naprawę stolarki drzwiowej do budynków i lokali mieszkalnych i użytkowych w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana i naprawa stolarki drzwiowej do budynków i lokali mieszkalnych i użytkowych w Łodzi. Wymiana i naprawa drzwi wejściowych do lokali użytkowych nastąpi przy: -ul. Limanowskiego 26 (sklep Pasmanteria); -ul. Limanowskiego 66 (zakład fryzjerski); -ul. Woronicza 2 (salon fryzjerski). Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych oraz do klatek schodowych nastąpi przy: -ul. Berka Joselewicza 9; -ul. Jesionowa 6; -ul. Drukarska 10; -ul. Wojska Polskiego 14; -ul. Franciszkańska 30 m. 32; -ul. Murarska 12 (wejście frontowe); -ul. Murarska 12 (wejście od podwórza); -ul. Zgierska 28 (lewa oficyna, klatka 1); -ul. Łagiewnicka 8/10 m. 18; -ul. Zgierska 43/45 m. 23/24; -ul. Wojska Polskiego 41 m. 26; -ul. Wojska Polskiego 41 (piętro 2, drzwi częściowo spalone); -ul. Wojska Polskiego 41 (piętro 3, drzwi częściowo spalone). Lista stolarki drzwiowej przeznaczonej do wymiany wraz z przedmiarami otworów montażowych, szczegółowy zakres robót oraz opis drzwi wraz z wymaganiami technicznymi stanowią załączniki nr 9 i nr 10 do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadających uprawnienia spawalnicze i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia min. 24 miesiące; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p.poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na prace budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach