Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7579190 , fax. 025 7579190
- Data zamieszczenia: 2015-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
Jakubów 55
05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
tel. 025 7579190, fax. 025 7579190
REGON: 00054437800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie udziału własnego Gminy Jakubów w inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Leontyna, Gmina Jakubów w kwocie 707 057 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 707 057 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z zabezpieczeniem udziału własnego Gminy w realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Leontyna, Gmina Jakubów w kwocie 707 057 zł Realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu na rachunek bieżący Gminy Jakubów: I transza - 364 757 zł - 30.03.2015 r, II transza - 310 000 zł - 27.04.2015 r.,III transza - 32 300 zł - 27.05.2015 r. Okres kredytowania ustala się na lata 2015- 2020 Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych.W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 1,99 %ogłoszoną w dniu 16 lutego 2015 r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 28 lutego 2017 roku do 30 października 2020 roku Ilość rat kapitałowych - 8 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) do 28.02.2017 r. - 26 500 zł, 2) do 30.06.2017 r. - 25 000 zł,3) do 31.08.2017 r. - 25 000 zł,4) do 28.02.2018 r.- 18 957 zł,5) do 30.04.2018 r. - 25 000 zł,6) do 30.06.2018 r.- 25 000 zł,7) do 31.08.2018 r. - 25 000 zł,8) do 30.11.2018 r. - 25 000 zł9) do 28.02.2019 r. - 25 000 zł,10)do 30.04.2019 r. - 25 000 zł,11)do 30.06.2019 r. - 25 000 zł,12)do 30.08.2019 r. - 25 000 zł,13)do 31.10.2019 r. - 25 000 zł,14)do 29.11.2019 r. - 25 000 zł, 15)do 31.03.2020 r. - 91 600 zł,16)do 29.05.2020 r. - 70 000 zł,17)do 31.08.2020 r. - 100 000 zł,18)do 30.10.2020 r. - 100 000 zł Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych-23 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jakubow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03