Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    ul. Kościuszki 29b 29b
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
    REGON: 17081802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul, Kościuszki 29b. Usługę sprzątania Wykonawca zobowiązany jest wykonać dysponując odpowiednim sprzętem, środkami myjącymi, czyszczącymi, konserwującymi i materiałami ( np. kostki WC, papier toaletowy, ręczniki, worki do pojemników na odpady, ściereczki do czyszczenia obudów do ekranów komputerowych ) oraz pracownikami, za których działania Wykonawca jest odpowiedzialny. Usługa winna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę. Dostarczone artykuły higieniczne i środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. Usługa sprzątania wykonywana będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:30). Sprzątanie biur, które po godzinach pracy urzędu są zamykane i zabezpieczane system chroniącym tj. (Dział Geodezji, Dział Komunikacji, Dział Informatyczny)odbywać się będzie w czasie godzin pracy pracowników Zamawiającego i w ich obecności. Pozostałe pomieszczenia biurowe będą sprzątane w godzinach 15:00 do 20:30. Wykonawca otrzyma klucze do budynku i po zakończeniu prac będzie zobowiązany do zamknięcia siedziby. Wykonawca dodatkowo zabezpieczy (w ramach wykazanych pracowników): a) serwis jednoosobowy w godzinach pracy urzędu do bieżącego utrzymania w czystości miejsc i pomieszczeń tj. pomieszczenia sanitarne, aneksy kuchenne, ciągi komunikacyjne na holach i korytarzach, wejścia do budynku, b) pracownika do mycia naczyń z sekretariatu starostwa, jak i również przygotowywanie naczyń i parzenie napojów ciepłych, mycie naczyń po posiedzeniach zarządu, komisji i sesjach rady, naradach i spotkaniach według potrzeb do dyspozycji pracownika administracyjnego, c) obecność obsługi również w godzinach popołudniowych i wieczornych , nie później jak do godz. 22:00 w przypadku zebrań, posiedzeń komisji, zarządów, a po ich zakończeniu Wykonawca zobowiązany będzie do zamknięcia siedziby Zamawiającego. d) według potrzeb personel sprzątający między innymi do wykonania prac tj. usunięcia skutków awarii kanalizacji, sprzątanie pomieszczeń po remontach budowlanych i instalacyjnych. W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy, szczególnie jeśli wymaga tego technologia ( np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni). Wykonawca zobowiązany jest dysponować dodatkowymi pracowników (ponad potencjał wskazany w ofercie), posiadającymi szczególne uprawnienia, jeżeli jest to konieczne, w przypadku gdy w ramach wykonywania usługi sprzątania dana czynność tego wymaga, na czas jej zrealizowania lub by czas realizacji zadań okresowych ( np. czyszczenie polimeryzacja podłóg, pranie tapicerki krzeseł, mycie stolarki okiennej i drzwiowej ) zapewniał prawidłowe i terminowe wykonanie tych prac. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dostarczenia i uzupełnienia w sanitariatach materiałów eksploatacyjnych i odświeżaczy powietrza oraz zobowiązany jest do utrzymania w sprawności technicznej lub ewentualnej wymiany znajdujących się tam dozowników na ręcznik do rąk, papier toaletowy i mydło w płynie według poniższych parametrów technicznych: a) ręcznik do rąk w roli w dozownik z bezdotykowym systemem ręczników, biały miękki, celuloza o wymiarach 21x25 cm, dł. rolki 150mb, gramatura 20g/m2 b) papier toaletowy, biały miękki typu Jumbo, dwuwarstwowy, o wymiarach 10x14cm, szer. rolki 18cm, dł. rolki min. 170mb, gramatura 20g/m2 c) mydło w płynie antybakteryjne o pojemności dozownika 1L z wkładem wewnętrznym, wymiary dozownika (wys, szer, dł - 29,1x11,2x11,4 cm), zawierające lanolinę i glicerynę. Ilości toalet, dozowników do ręczników i papieru oraz wielkości koszy na śmieci: - toalet- 12, - pojemnik do mydła 1-litrowy- firma Tork 20 szt. - dozownik do papieru toaletowego- firma Tork (standard) 15 szt. - dozownik do ręczników- firma Tork Matic 18 szt. - kosz na śmieci 9 litrowy 14 szt., ażurowe 60 litrowe 17 szt. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. Oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich ( zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w zawiązku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie w celu zapoznania się ze specyfika budynku. Na wniosek wykonawcy zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej budynku w dogodnym dla stron terminie ( jednak nie później niż do 04.06.2010 r. do godz. 15.00). Wniosek, o którym mowa powyżej wykonawca przekaże zamawiającemu w formie przewidzianej niniejszą specyfikacją, co najmniej na 1 dzień przed planowaną wizytą wnioskodawcy, aby można było ustalić dogodny termin przybycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł. (słownie dwa tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach