Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożeberskiej

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6332522 , fax. 025 6332526
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6332522, fax. 025 6332526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożeberskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na kwotę 5 000 000,00 PLN (pięć milionów złotych); kredyt udzielony zostanie w walucie polskiej na okres do 60 miesięcy na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożebrskiej Określony w umowie kredytu okres liczony od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia poprzedzającego oznaczony w umowie termin spłaty kredytu. 3.2. Spłata oprocentowania: miesięcznie, na koniec każdego miesiąca; 3.3. Spłata kapitału: w miesięcznych ratach liczonych od wykorzystanej i niespłaconej kwoty kredytu, na koniec każdego miesiąca, 3.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej, dobrowolnej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy. 3.5.Koszt obsługi kredytu stanowią: 3.5.1. Prowizja za udzielenie kredytu nie więcej niż 0,5% kwoty kredytu, 3.5.1.1. Prowizja za udzielenie kredytu wypłacona będzie po podpisaniu umowy kredytowej,3.5.2. Prowizja przygotowawcza nie więcej niż 0,1% kwoty kredytu, 3.5.2.1. Prowizja przygotowawcza płatna będzie w następujący sposób: - 50% w ciągu 7 dni od zawarcia umowy, - 50% w dniu uruchomienia 1-szej transzy kredytu. 3.6.3. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy - łączne oprocentowanie nie może przekroczyć 3,5% w skali roku,3.6.4. Marża Wykonawcy będzie stała w całym okresie umowy, 3.6.5. Oprocentowanie kredytu, naliczane miesięcznie, przez cały okres trwania umowy, wg wzoru: Stopa procentowa= WIBOR 1M + marża banku, 3.6.6. O wysokości oprocentowania obowiązującego w danym okresie rozliczeniowym Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie 7 dni przed terminem spłaty oprocentowania, w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. 3.6.7. Wykonawca będzie naliczał oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej i niespłaconej kwoty kredytu.3.6.8. Za spłatę oprocentowania i kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli dzień płatności oprocentowania i kapitału będzie przypadał w dniu ustawowo wolnym od pracy lub w sobotę, to oprocentowanie będzie płatne w ostatnim dniu roboczym przypadającym przed dniem ustawowo wolnym od pracy lub w piątek poprzedzający termin spłaty oprocentowania.3.7. W przypadku spłaty kredytu w terminie wcześniejszym, oprocentowanie naliczane będzie do dnia spłaty kredytu a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej.3.8. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą w polskich złotych (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. Ustala się wadium w wysokości 25 000 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach