Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. SŁOWACKIEGO OD TORÓW PKP DO POSESJI PRZY UL. SŁOWACKIEGO 23 Z PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z WPUSTAMI ULICZNYMI I PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2011-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. SŁOWACKIEGO OD TORÓW PKP DO POSESJI PRZY UL. SŁOWACKIEGO 23 Z PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z WPUSTAMI ULICZNYMI I PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulicy Słowackiego od torów PKP do posesji przy ul Słowackiego 23 z przebudową sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przyłączami, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego realizowana wg Projektu budowlano-wykonawczego Budowa ulicy POW wraz z odcinkiem ulicy Słowackiego od torów PKP do posesji przy ul Słowackiego 23 z przebudową sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przyłączami, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- ETAP I Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Branża drogowa ; 2. Branża sanitarna - roboty rozbiórkowe 3. Branża sanitarna -kanalizacja sanitarna; 4. Branża sanitarna - wodociąg, przyłącza wodociągowe; 5. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa; 6. Branża elektroenergetyczna-oświetlenie uliczne + iluminacja w następującym opisanym projektami zakresie: 1. Branża drogowa 1.1. Roboty rozbiórkowe elementów ulic; 1.1.1. Rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni 430 m2 1.1.2. Rozbiórka krawężników betonowych 205 mb 1.1.3. Rozbiórka chodników 444 m2 1.1.4. Frezowanie istniejącej nawierzchni 922 m2 1.2. Roboty związane z konstrukcją jezdni; 1.2.1. Koryta na całej szerokości jezdni i chodników 360 m2 1.2.2. Krawężniki granitowe 20x30 na ławie betonowej 228 mb 1.2.3. Krawężniki kamienne 10x20 na ławie betonowej 20 mb 1.2.4. Warstwa odcinająca 20 cm 368 m2 1.2.5. Wzmocnienie gruntu cementem 15 cm 368 m2 1.2.6. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 20 cm 347 m2 1.2.7. Podbudowa zasadnicza MMA 7 cm 347 m2 1.2.8. Warstwa wiążąca z MMA 6 cm 347 m2 1.2.9. Wyrównanie istniejących nawierzchni masą min.-bit. 126,6 Mg 1.2.10. Nawierzchnia z SMA 5 cm 347 m2 1.2.11. Nawierzchnia z SMA 4 cm 857 m2 1.3. Roboty związane z konstrukcją chodników, zjazdów i wyspy dzielącej 1.3.1. Koryta na całej szerokości chodników 548 m2 1.3.2. Obrzeża betonowe 30x8 120 mb 1.3.3. Podbudowa z kruszyw łamanych 20 cm 518 m2 1.3.4. Chodniki z płyt kamiennych gr. 10 cm 445 m2 1.3.5. Chodniki z kostki kamiennej gr 8 cm 74 m2 1.4. Roboty związane z konstrukcją zatoki parkingowej 1.4.1. Koryta na poszerzeniach jezdni 39 m2 1.4.2. Wzmocnienie gruntu cementem 15 cm 32 m2 1.4.3. Podbudowa z kruszyw łamanych 20 cm 32 m2 1.4.4. Nawierzchnia z kostki granitowej gr. 10 cm 32 m2 1.5. Roboty wykończeniowe 1.5.1. Regulacja pionowa studni 11 szt. 1.5.2. Odtworzenie punktów poligonowych 2 szt. 1.5.3. Koryta na poszerzeniach jezdni 70 m2 1.5.4. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 70 m2 1.5.5. Warstwa wiążąca z MMA 7 cm 70 m2 1.5.6. Warstwa ścieralna z MMA 5 cm 70 cm 1.6. Stałą organizację ruchu(oznakowanie poziome i pionowe) 1.6.1. Poręcze ochronne wg projektu architektonicznego 113 mb 1.6.2. Słupki z rur stalowych do znaków pionowych 17 szt. 1.6.3. Pionowe znaki drogowe 17 szt. 1.6.4. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe 84,77 m2 1.7. Elementy tymczasowe organizacji ruchu 1.7.1. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe 91,95 m2 1.7.2. Separatory ruchu U-25a 37 mb 2. Branża sanitarna -roboty rozbiórkowe 2.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 2.2. Demontaż gazociągu wraz z armaturą. 2.3. Demontaż wodociągu - odłączenie wodociągu DN150 od magistrali DN300 wraz z zaślepieniem 3. Branża sanitarna -kanalizacja sanitarna 3.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 3.2. Roboty montażowe - kanały z rur kamionkowych, podwójnie szkliwionych DN200 na przygotowanym podłożu wraz z kształtkami, 3.3. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej ?1000, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400, z uszczelką wtopioną w korpus. 4. Branża sanitarna -wodociąg, przyłącza wodociągowe 4.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 4.2. Roboty montażowe - Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 350mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, wraz z kształtkami (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe, rurociągi z rur PE DN40 wraz z kształtkami 4.3. Zasuwy z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, DN350, DN40, PN16 wraz z obudową i skrzynką uliczną, śruby ze stali nierdzewnej. 4.4. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanego wodociągu. 5. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa 5.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 5.2. Roboty montażowe - kanały z PVC 200x5,9, 250x7,3, 315x9,2 na przygotowanym podłożu wraz z kształtkami, 5.3. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej ?1000, ?1200 właz z wypełnieniem betonowym klasy D400, z uszczelką wtopioną w korpus 5.4. Przykanaliki z rur PVC SN8 średnicy 200x5,9 wraz z kształtkami. 5.5. Podłączenie rynien spustowych za pomocą syfonów Geigera i wyprowadzenie żeliwnych rur spustowych na wys. 1,5 m;. 5.6. Kanały z rur PE DN280 jako rury osłonowe. 5.7. Studzienki ściekowe betonowe DN500 z wpustami żeliwnymi klasy D400 5.8. Odwodnienie liniowe 6. Branża elektroenergetyczna - oświetlenie uliczne + iluminacja 6.1. Demontaż latarni nr S3/9,ponowny jej montaż wg nowej lokalizacji oraz wykonanie zasilania. 6.2. Wykopanie rowów kablowych w sposób ręczny, w gruncie kat. III-IV. 6.3. Wykonanie podsypki z warstwy piasku, pod oświetleniowe linie kablowe. 6.4. Ułożenie kabli zasilania oświetlenia ulicznego, z istniejącej latarni nr S4/9 do oświetlenia elewacji posesji Słowackiego 32. 6.5. Montaż opraw oświetlenia elewacji budynku przy ul. Słowackiego 32. 6.6. Montaż na istniejącej latarni nr S3/9 oprawy reflektorowej (oświetlenie wieży ciśnień). 6.7. Montaż fundamentu betonowego pod projektow ną latarnię nr LO-1/9 6.8. Montaż w gotowym wykopie przepustów z rur AROT na odcinku: projektowane latarnie LO-1/0 ÷ LO-1/10. 6.9. Zasypanie rowów kablowych z ich odpowiednim zagęszczeniem, do wysokości projektowanej podbudowy. 6.10. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanej instalacji. UWAGI OGÓLNE: - Wszystkie prace wykonane będą z materiałów wykonawcy. - Wykonawca wykona wszystkie prace zgodnie z zatwierdzonymi do stosowania i obowiązującymi w PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Wytycznymi do budowy systemów elektroenergetycznych rekomendowanymi przez GK PGE ( patrz http://www.zelt.pl/osd/index.php?id=632 ). Harmonogram realizacji prac (w tym wyłączenia sieci SN ,n n i dopuszczenia do pracy sieciowej) należy uzgodnić ze służbami eksploatacyjnymi w RE Piotrków Trybunalski. Uzgodnione i zatwierdzone wyłączenia są bezpłatne. Wszelkie pozostałe nieujęte w zatwierdzonym przez Rejon harmonogramie wyłączenia są w pełni odpłatne. UWAGA : Wywóz gruzu i ziemi z terenu budowy po robotach ziemnych we wszystkich branżach należy dokonać na składowisko Wykonawcy. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia; 2. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane; 3. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania; 4. Włączenie kanalizacji deszczowej do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK i MZDiK 5. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Normą Europejską, Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono norm, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - Wszystkie kształtki, zasuwy, hydrant itp. użyte do budowy wodociągu muszą być wykonane z żeliwa sferoidalnego. 6. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. 7. Prace wykonywane będą w terenie z gęstą infrastrukturą, być może, że częściowo nierozpoznaną i niektóre roboty ziemne muszą być wykonywane ręcznie; 8. Prace w branży elektroenergetycznej będą prowadzone pod nadzorem inspektorów nadzoru zamawiającego i Rejonu Energetycznego; z uwagi na zbliżenia i skrzyżowania kabli projektowanych z istniejącymi kablami nn i sn- wykonanie robót należy uzgadniać z Zakładem Energetycznym w celu ich wyłączenia spod napięcia podczas trwania robót; czasy przerw w zasilaniu w energię elektryczną oraz wodę nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane każdorazowo z gestorami sieci; 9. Wszystkie roboty w branży instalacyjnej i elektroenergetycznej muszą być prowadzone synchronicznie z robotami drogowymi 10. Niezbędna jest codzienna obecność na placu budowy Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót w branży, która aktualnie wykonuje swoje roboty; 11. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. z 2003 r., nr 47, poz. 401); 12. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także: 13.1 Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych z blachy ocynkowanej bądź powlekanej; treść i lokalizacja w uzgodnieniu z zamawiającym; 13.2 zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę; 13.3 opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży; 13.4 Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz bezpośrednio przed odbiorem końcowym inwestycji. Dołączenie raportów z ww. inspekcji do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych i sanitarnych wycenić wraz z ceną ich inspekcji); 13.5 Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg za zajęcie pasa drogowego; 13.6 Właściwe oznakowanie dróg (zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu), zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych, wykonanie przejść dla pieszych; 13.7 Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów. 13.8 Wykonanie koniecznych badań zagęszczeń gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania -PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12; W związku z powyższym wymogiem uzyskania wskaźnika zagęszczenia = 1, należy w wycenie jednostkowej robót ziemnych uwzględnić koszt ewentualnej wymiany gruntu. 13.9 Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń - potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 13.10 Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszystkich rodzajów robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 5 lat gwarancji na wykonanie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 10.03.2011 r. do godz. 9:00 w wysokości 20.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: Przebudowę ul. Słowackiego od torów PKP do posesji przy ul. Słowackiego 23 z przebudową sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przyłączami, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Piotrkowie Trybunalskim, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach