Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę ulicy Nad Stawami w m. Baniocha.

Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22/7273414 , fax. 0-22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 0-22/7273414, fax. 0-22/7273414
    REGON: 00052486100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę ulicy Nad Stawami w m. Baniocha.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Odcinek od ulicy Puławskiej (bez włączenia w Puławską) do ulicy Spacerowej 2.Klasa ulicy: Dojazdowa 3.Kategoria ruchu: KR 1 4.Długość ulicy 269,00 m, szerokość jezdni 5,00 m; spadek daszkowy 2 % 5.Konstrukcja jezdni kostka betonowa wibroprasowana gr. 8cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 20cm wzmocnienie podłoża: grunt stabilizowany cementem w betoniarni Rm=2,5Mpa gr. 15cm warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm 6. Konstrukcja zjazdów do posesji kostka betonowa wibroprasowana gr. 8cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 15cm - wzmocnienie podłoża: grunt stabilizowany cementem w betoniarni Rm=l,5Mpa gr. 10 cm - warstwa odsączająca z piasku gr 10cm 7. Obramowanie jezdni z krawężników betonowych 15 x 30 x 100 cm na ławie betonowej z oporem - światło krawężnika 10 cm. Obramowanie zjazdów i chodników z obrzeża betonowego 8x30x100 cm. 8. Szerokość zjazdów i dojść do furtek zgodna z szerokością bram i furtek 9. Progi zwalniające - typ wyspowy z kostki betonowej - 1 szt. 10. Chodnik: jednostronny o szerokości ok l,5 m - do ogrodzeń po północnej stronic ulicy 11. Konstrukcja chodników kostka betonowa wibroprasowana gr. 6cm podsypka piaskowa gr. 3cm grunt stabilizowany cementem w betoniarni Rm = 1,5Mpa gr, l0 cm warstwa odsączająca z piasku gr, l0 cm 12. Odwodnienie: powierzchniowe poprzez nawierzchnię przepuszczalną z kostki oraz do rowów wzdłuż ulicy Spacerowej 13. Oznakowanie poziome malowane i pionowe znakami drogowymi W zakres zadania wchodzi również opracowanie projektu organizacji ruchu, kompleksowa obsługa geodezyjna oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Odbiór robót może nastąpić po uporzątkowaniu terenu budowy oraz przedstawieniu Inwestorowi kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji powykonawczej w dwóch kompletach. UWAGA: 1. Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i STWiOR i nie mogą być podstawą do sporządzenia wyceny ofertowej. 2. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg. własnych kalkulacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z budową nawierzchni drogowej z podbudową na kwotę brutto min. 200.000 zł. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi że zostały wykonane z należytą starannością . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia). Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZESTAW DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW Formularz ofertowy - zał. 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. kosztorys ofertowy dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieni, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik numer 4 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia + wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) /dotyczy kierowników budowy/, Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5. Wykaz winien zawierać tylko roboty potwierdzające spełnienie warunku. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach