Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej w ul. Prądzyńskiego w Kostrzynie.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej w ul. Prądzyńskiego w Kostrzynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w ul. Prądzyńskiego w Kostrzynie wraz z przyłączami do poszczególnych działek. Zadanie inwestycyjne uwzględnia roboty rozbiórkowe (cięcie nawierzchni asfaltowej, rozbiórka chodnika i nawierzchni asfaltowej, wywóz i utylizacja gruzu), roboty ziemne (wykopy, wymiana gruntu, zasypywanie i zagęszczanie wykopów), roboty sanitarne (montaż rurociągów, montaż zasuw w ilości 27 szt. w tym DN 80 - 6 szt., DN 100 - 3 szt. DN 150 - 18 szt., montaż hydrantów p-poż DN 80 - 4 szt., montaż nawiertek NWZ - 39 szt., wykonanie przewiertów pod przyłącza wodociągowe o łącznej długości 425 mb, wykonanie zgrzewów elektrooporowych, montaż zestawów wodomierzowych - 39 szt., wykonanie prób szczelności, dezynfekcji oraz płukania sieci i przyłączy, wykonanie analiz bakteriologicznych sieci wodociągowej wraz z uzyskaniem pozytywnych wyników, montaż tabliczek informacyjnych z domiarami, oraz pracami odtworzeniowymi (odbudowa nawierzchni asfaltowych i chodników oraz nawierzchni na posesjach odbiorców). 2.Zakres robót:1). Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 160x14,6 mm o łącznej długości 450,22 m 2). Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 110x10,0 mm o łącznej długości 1,69 m 3).Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 90x8,2 mm o łącznej długości 5,17m 4).Wykonanie przyłączy wodociągowych z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 32x3,0mm - 39 kpl. (517,00 m). Kosztorys ofertowy (Załącznik nr 6) 3.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Geodezyjne wytyczenie trasy sieci wodociągowej b)Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego c)Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym d)Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu e)Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz f)Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych - 5 egz. g)Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa h)Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza wodociągowe o braku uwag do wykonanych prac i)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową j)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych k)Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy l)Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. m)Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy n)Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy o)Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji p)Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. UWAGI: 1)Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2)W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 3 600,00 zł. Słownie: trzytysiącesześcsetzłotych00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl www.zkkostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach