Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej w ul. Cmentarnej w Kostrzynie

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl www.zkkostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej w ul. Cmentarnej w Kostrzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w ul. Cmentarnej w Kostrzynie oraz wymiana przyłączy wodociągowych do poszczególnych działek. Zadanie inwestycyjne uwzględnia roboty rozbiórkowe (cięcie i rozbiórka nawierzchni asfaltowej, wywóz i utylizacja gruzu), roboty ziemne (wykopy, wywóz urobku, wymiana gruntu, zasypywanie i zagęszczanie wykopów, umocnienie ścian wykopów), roboty sanitarne (montaż rurociągów, montaż zasuw w ilości 10 szt. w tym DN 50 - 1 szt. DN 80 - 7 szt., DN 100 - 2 szt. , demontaż / montaż hydrantów p-poż DN 80 - odpowiednio 2 szt. / 3 szt., montaż nawiertek NWZ - 18 szt., wykonanie przewiertów pod przyłącza wodociągowe oraz sieć wodociągową o łącznej długości 255,5 mb, likwidacja (trwałe odcięcie) dotychczasowych przyłączy, wykonanie zgrzewów elektrooporowych, montaż zestawów wodomierzowych -13 szt., dostawa i montaż komory wodomierzowej, wykonanie prób szczelności, dezynfekcji oraz płukania sieci i przyłączy, wykonanie analiz bakteriologicznych sieci wodociągowej wraz z uzyskaniem pozytywnych wyników, montaż tabliczek informacyjnych z domiarami), prace odtworzeniowe (odbudowa nawierzchni asfaltowych oraz nawierzchni na posesjach odbiorców). 2.Zakres robót 1.Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE RC 100 PN 16 SDR 11 fi 110x10,0 mm o łącznej długości 66,5 m 2. Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 100 PN 16 SDR 11 fi 90x8,2 mm o łącznej długości 3,5 m; 3.Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE RC 100 PN 16 SDR 11 fi 63x10,0 mm o łącznej długości 11,0 m 4.Wykonanie przyłączy wodociągowych z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 32x3,0mm- 18 szt. (169,00 m). Kosztorys ofertowy (Załącznik nr 6) 2. Do obowiązków Wykonawcy należy a)Geodezyjne wytyczenie trasy sieci wodociągowej b)Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego c)Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym d)Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu e)Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz f)Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych - 5 egz. g)Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa h)Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza wodociągowe o braku uwag do wykonanych prac i)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. j)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych k)Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy Ł) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej l)Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy m)Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy n)Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji o)Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. UWAGI 1)Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 2)W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 4 000,00 zł. Słownie: czterytysiącezłotych00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl www.zkkostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach