Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Marii Grzegorzewskiej 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 886 34 18 , fax. 81 886 34 19
- Data zamieszczenia: 2015-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
ul. Marii Grzegorzewskiej 3 3
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 886 34 18, fax. 81 886 34 19
REGON: 06066385700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony- dostawa produktów żywnościowych z podziałem na części na rok 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Puławach na rok 2016 tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w częściach od nr I do nr IX. 2. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Część I RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV 15800000-6 Część II OWOCE- WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY - CPV 15300000-1 Część III RYBY MROŻONE, FILETY RYBNE I POZOSTAŁE MIĘSO RYB - CPV 15220000-6 Część IV PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE - CPV 15810000-9 Część V JAJA - CPV 03142500-3 Część VI DRÓB - CPV 15112000-6 Część VII WARZYWA MROŻONE - CPV 15331170-9 Część VIII PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIESO I PRODUKTY MIĘSNE- CPV 15100000-9 Część IX PRODUKTY MLECZARSKIE - CPV 15500000-3 3. Szczegółowy zakres, ilość, opis zamówienia został określony w Formularzu cenowym, w częściach od nr I do nr IX, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. 6. Dostarczony towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych i jakościowych, w nienaruszonych opakowaniach i odpowiadać Polskim Normom. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Poprzez dostawę złej jakości rozumie się w szczególności: - dostarczenie żywności , której parametry nie odpowiadają parametrom jakościowym wymienionych w SIWZ; - dostarczenie żywności nieświeżej; - dostarczenie żywności o zbyt krótkim terminie przydatności do spożycia dla danego asortymentu; - dostarczenie żywności w uszkodzonych opakowaniach jednostkowych; 7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 9. Wykonawca dostarczy towar wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) Muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCP oraz prawem żywieniowym. 10. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa i adres dostawcy lub producenta; b) nazwa i rodzaj produktu; c) termin przydatności (dzień, miesiąc, rok) d) masa netto; e) warunki przechowywania ; f) wykaz składników wg udziału surowców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow.pulawy.pl ściezka dost.: BIP Jedn.Org. Plac.Ośw. MOW Więcej inf. Dok.Opublik.przez MOW
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 4/Ż/2016
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożyw czych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby COZL
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-06-02 - Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim, ul. Świerdzowa 41, 23 - 300 Janów Lubelski.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Samorządowego Nr 1 im. Jana Brzechwy w Tomaszowie Lubelskim
Dodano: 2016-05-09 - 1/Ż/2016
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli
Dodano: 2016-04-11