Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 10410 Olsztyn, ul. Lubelska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 513 71 01
- Data zamieszczenia: 2017-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Lubelska 53
10410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 513 71 01
REGON: 51073404900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw bieżących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywaniem napraw bieżących. Miejscem dokonywania przeglądów okresowych oraz napraw ładowarek będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie (10-410), ul. Lubelska 53. 2. Przeglądy okresowe będą wykonywane zgodnie z harmonogramem serwisowania Dokumentacji Techniczno-Ruchowej oraz aktualnym stanem technicznym ładowarek. Przeglądy okresowe będą obejmować dojazd do miejsca użytkowania ładowarek, robociznę, części zamienne, eksploatacyjne itp. wyłącznie fabrycznie nowe. 3. Naprawy bieżące będą dokonywane według potrzeb i na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowa ilość roboczogodzin w zakresie napraw bieżących wynosi 650 roboczogodzin. Wszelkie części zamienne, zużywające się konieczne do wykonania napraw bieżących zapewni Zamawiający na podstawie odrębnych zamówień. 4. Dodatkowo Wykonawca prowadzić będzie dziennik konserwacji czterech nośników teleskopowych oraz zapewni udział konserwatora podczas okresowego badania Urzędu Dozoru Technicznego. 5. Wymagania narzucone art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 5.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby wszystkie prace związane z wykonywaniem czynności przeglądów, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz napraw bieżących objętych zamówieniem, tj. prace mechaników, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5.2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do pracowni językowych oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „WOW – Wiedza Otwarta dla Wszystkich”.
Dodano: 2017-04-19 - Dostawa odzieży, obuwia, akcesoriów ochronnych, środków higieny i konserwacji
Dodano: 2017-04-06 - Doposażenie auli Gimnazjum nr 2 niezbędne do rozwoju teatru oraz tańca
Dodano: 2017-04-04 - Dostawa pomp perystaltycznych z osprzętem oraz zbiorników przenośnych o pojemności wodnej 10-15 m3 z osprzętem
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa namiotów z ogrzewaniem i wyposażeniem, namiotów gospodarczych, magazynowych z oświetleniem oraz agregatów prądotwórczych przewoźnych z osprzętem o mocy min. 5kW
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa, wraz z transportem, pomocy dydaktycznych do nauczania przedmiotów matematycznych i przyrodniczych do 4 Szkół Podstawowych w Gminie Ostróda w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych w klasach IV-VI”
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa nowych mebli, krzeseł, foteli i szafy aktowej metalowej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Sząbruku Sile
Dodano: 2017-03-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2017-03-24 - Dostawa paszy dla żubrów w Nadeśnictwie Borki w 2017 r.
Dodano: 2017-03-24 - Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową-wysięgnikową oraz koparko-ładowarki
Dodano: 2017-03-20