Przetargi.pl
Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6854571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6854571, fax. 044 6854513, 6854521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa polegająca na przeglądach i czyszczeniu separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i przekazaniem do utylizacji odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji i wymiany wkładów filtrujących w instalacjach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ, b) usługa polegająca na wymianie filtrów w separatorach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ wykonywana będzie na odrębne zlecenie w zależności od potrzeb. Do zakresu usługi należy : 1). Przegląd separatorów (I w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy, II w październiku 2010 r.) obejmuje : a)ocenę stopnia obciążenia instalacji szlamem i substancjami ropopochodnymi b)zewnętrzną kontrolę elementów wyposażenia c)ocenę poprawności działania każdej instalacji d)spisanie dla każdej instalacji protokołu z wykonanego przeglądu i dokonanie wpisu w książkę eksploatacji, e) założenie książki eksploatacji separatora w przypadku jej braku. 2). I czyszczenie instalacji separatorów, osadników w okresie: do 30 dni od podpisania umowy : dodatek nr 7 do SIWZ - tabela- poz. Lp. od 1do 13, II czyszczenie w miesiącach listopad 2010 r. lub marzec 2011 r.: dodatek nr 7 do SIWZ - tabela - poz. Lp. od 1 do 13, które obejmuje: a)usunięcie zawartości osadnika i separatora, b)mycie elementów wewnętrznych (pakiety, filtry, pływaki, ściany wewnętrzne) oraz usunięcie popłuczyn, c)ocenę stanu technicznego zbiorników (powłok) oraz elementów wewnętrznych separatora, d)ocena stanu zużycia wkładów filtrujących i ich kwalifikacja do wymiany podczas następnego czyszczenia instalacji; e)spisanie protokołu z wykonanych prac oraz dokonanie wpisu w książkę eksploatacji separatora. Uwaga: na podstawie przeglądu przeprowadzonego w miesiącu październiku Zamawiający podejmie decyzję, które urządzenia wymagać będą czyszczenia w miesiącu listopadzie 2010r., a które dopiero w miesiącu marcu 2011 r. 3) Wymiana filtrów w separatorach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ wykonywana będzie w zależności od rzeczywistych potrzeb na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego. 4) wywóz i przekazanie do utylizacji specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji separatorów i ewentualnej wymiany wkładów filtrujących. Wykaz urządzeń objętych usługą znajduje się w dodatku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach