Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ulicy Gdyńskiej w Ząbkach - Etap I obejmujący odcinek od ulicy Wyzwolenia do ulicy Lipowej.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ulicy Gdyńskiej w Ząbkach - Etap I obejmujący odcinek od ulicy Wyzwolenia do ulicy Lipowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ulicy Gdyńskiej w Ząbkach - Etap I obejmujący odcinek od ulicy Wyzwolenia do ulicy Lipowej. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Zakres prac i robót: 1.1.wymiana nawierzchni chodników z płyt betonowych na kostkę brukową betonową grubości 8 cm koloru czerwonego; 1.2.wymiana nawierzchni jezdni z tłuczniowo-żwirowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru szarego; 1.3.wykonanie odwodnienia ulicy poprzez studzienki ściekowe i drenaż do studni chłonnych; 1.4.Opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruch na czas budowy. 2.Podstawy, w oparciu o które będzie realizowany przedmiot zamówienia: 2.1.Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.2.Przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Opis oceny spełniania warunków: 2.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę; 2.2.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej pięć robót budowlanych związanych z budową dróg, o wartości każdej z nich co najmniej 400.000,00 PLN (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych); 2.3.Potencjał techniczny: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym: koparko-ładowarka o poj. łyżki ok. 0,4 m3 - szt. 2 , samochód samowyładowczy 10-15 t - szt. 5, walec gładki 4-6 t, walec ogumiony 15 t, zagęszczarki do ubijania gruntu i kostki - szt. 3; 2.4.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 350.000,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu realizacji, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których były one realizowane, w tym co najmniej pięć robót budowlanych związanych z budową dróg, o wartość każdej z nich co najmniej 400.000,00 PLN (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotów, które je wystawiły). 1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę. W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w tym: koparko-ładowarka o poj. łyżki ok. 0,4 m3 - szt. 2, samochód samowyładowczy 10-15 t - szt. 5, walec gładki 4-6 t, walec ogumiony 15 t, zagęszczarki do ubijania gruntu i kostki - szt. 3. W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na wartość, co najmniej 350 000,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 3.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 3.1.Do oferty należy dołączyć: a.ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1.1. podpisane przez pełnomocnika; c.Oświadczenie, o którym mowa pkt. 1 ppkt. 1.2 oraz dokument wymieniony w pkt. 1 ppkt 1.3.składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 1.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 1.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 4.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach