Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są: 1.Remont budynku nr 2. 2.Remont ściany oporowej oraz instalacja wyłącznika głównego na zewnątrz budynku nr 9. 3.Remont budynku nr 21. 4.Konserwacja suwnic jednoramowych 5t nr fabr. 33076 i 33705. 5.Remont pokrycia dachowego na budynku nr 6 (teren ścisły) w OBD WITU Stalowa Wola.

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7614425 , fax. 022 7614446
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7 7
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7614425, fax. 022 7614446
    REGON: 01015399000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są: 1.Remont budynku nr 2. 2.Remont ściany oporowej oraz instalacja wyłącznika głównego na zewnątrz budynku nr 9. 3.Remont budynku nr 21. 4.Konserwacja suwnic jednoramowych 5t nr fabr. 33076 i 33705. 5.Remont pokrycia dachowego na budynku nr 6 (teren ścisły) w OBD WITU Stalowa Wola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w zestawieniu kosztów zadania i dokumentacji technicznej. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie zamawiającemu stosownych dowodów. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez zamawiającego. 2.1.Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiary robót. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, aktualną wiedzą techniczną, a także z zachowaniem przepisów w zakresie bhp i ppoż. na budowie. 2.2.Zamawiający dopuszcza częściowe odbiory robót bez ich fakturowania. 2.3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.4.Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót siłami własnymi. 2.5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2.7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Wymagania stawiane wykonawcy: 3.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.5.Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterek w czasie pożądanym do 12 godzin (w dni robocze) od powiadomienia faxem przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN, (słownie złotych cztery tysiące, 00/100). 2.Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.03.2012 r. godz. 1000. 3.Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę uznania na rachunku zamawiającego. 4.Zasady wnoszenia wadium: 1)W pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego w PKO BP S.A. Oddział w Zielonce nr 10102010420000830200147793 z zaznaczeniem numeru sprawy ZPR.3.12.D-42.KO. 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3)W gwarancjach bankowych. 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jako potwierdzenie wadium w formach określonych w podpunktach 2) ÷ 5) oryginały należy złożyć w terminie składania ofert w kasie WITU lub dołączyć do oferty. Potwierdzenie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5.Zasady zwrotu wadium: 1)Zamawiający dokona zwrotu wadium, jeżeli: -Upłynął termin związania ofertą. -Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. -Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenia zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 2)Niezwłocznie na wniosek wykonawcy -Który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. -Który został wykluczony z postępowania. -Którego oferta została odrzucona. 6.Przepadek wadium Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. -Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. -W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach